Toon posts:

settlers4 en voodoo2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou ff settlers4 spelen
maar computer dacht laat ik es irritant doen
check( ik heb voodoo2 erin ):
Afbeeldingslocatie: http://www.flappel.f2s.com/settlers.jpg
kan dat niet voodoo2 met settlers4 of kan het wel maar ligt het aan mij settlers4 :?

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:05
Volgens mij heb jij gewoon te weinig videogeheugen. Tenzij settlers 4 het geheugen van je voodoo2 gebruikt, als dat zo is, wil iemand het even melden, want dan heb ik hetzelfde probleem als Flappel. (gelukkig niet op mijn eigen pc'tje, maar op die van mijn moeder (k6-2 333 met 2mb videokaart (onboard) + onboard sound + voodoo2 12mb + 128mb ram)(iets gewijzigde IBM-Aptiva :r )

En op een andere PC met 4mb videogeheugen startte ie niet op op 800x600 maar wel op 640x480, misschien dat eens proberen? (dat was trouwens wel een retetraag systeempje)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025

StratoFarmer

Anke :*

settlers4 kan waarschijnlijk alleen maar DirectX....dus is de vraag of jij wel een driver hebt voor je Voodoo2 met DirectX support?
Voor Win2k is dit bijvoorbeeld onmogelijk.

Misschien kun je Settlers4 duidelijk maken dat je niet je voodoo wilt gebruiken, bijvoorbeeld door heb via een DirectX proggie je secondary video ding te maken. (Ik dacht te weten dat dat kan, zou kunnen van niet)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025

StratoFarmer

Anke :*

Op woensdag 15 augustus 2001 21:55 schreef Fighter het volgende:
Volgens mij heb jij gewoon te weinig videogeheugen. Tenzij settlers 4 het geheugen van je voodoo2 gebruikt, als dat zo is, wil iemand het even melden, want dan heb ik hetzelfde probleem als Flappel. (gelukkig neit op mijn eigen pc'tje, maar op die van mijn moeder (k6-2 333 met 2mb videokaart (onboard) + onboard sound + voodoo2 12mb)(iets gewijzigde IBM-Aptiva :r )

En op een andere PC met 4mb videogeheugen startte ie niet op op 800x600 maar wel op 640x480, misschien dat eens proberen? (dat was trouwens wel een retetraag systeempje)
Het geheugen van een niet-3d kaart kan iig niet door een spel zomaar worden gebruikt.
Maar misschien heeft hij idd wel een of ander oud DirectX1.0 compatible kaartje ja....

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 22:09 schreef StratoFarmer het volgende:
settlers4 kan waarschijnlijk alleen maar DirectX....dus is de vraag of jij wel een driver hebt voor je Voodoo2 met DirectX support?
Voor Win2k is dit bijvoorbeeld onmogelijk.

Misschien kun je Settlers4 duidelijk maken dat je niet je voodoo wilt gebruiken, bijvoorbeeld door heb via een DirectX proggie je secondary video ding te maken. (Ik dacht te weten dat dat kan, zou kunnen van niet)
neej
niets gedirectX gta2 heeft ook directX nodig en dat draait op dat computer( zo noem ik het voor het gemak ff ) oke :)

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
Je kan ook ff bij S4 Tech support forum deze vraag stellen waarschijnlijk weten de Blue Byte mensen er meer vanaf

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:05
Hij heeft toch wel minimaal directx 6 of zo?? bij me voodoo1 kreeg ik al directx 5 ... Ik heb het gespeeld op s3 met 4 .. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 22:57 schreef Lawtje.com het volgende:
Je kan ook ff bij S4 Tech support forum deze vraag stellen waarschijnlijk weten de Blue Byte mensen er meer vanaf
ok
thnx
had ik nog niet aangedacht ff doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 23:05 schreef Termin8or het volgende:
Hij heeft toch wel minimaal directx 6 of zo?? bij me voodoo1 kreeg ik al directx 5 ... Ik heb het gespeeld op s3 met 4 .. :)
ik heb gewoon directX 8.0 denk dat wel goed zit he :?
Pagina: 1