Toon posts:

WTW unit (WHR 930 Zehnder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Mijn vraag
Mijn WTW unit blaast koude lucht uit de toevoer, nu zie ik dat de retour lucht 8,5 graden is dit lijkt me niet goed, hoe krijg ik dit weer goed? Heb zelf al wat gerommelt met instellingen, bijv gekeken naar de bypasss maar dit is gewoon dicht.
Waar kan dit aan liggen?
...

[Voor 10% gewijzigd door MauriceOwns op 27-03-2021 16:57]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:38
Is de bypass ook echt dicht? Of zegt die alleen dat dit dicht is in de instellingen?

Ik ken die WTW verder niet. Maar als je buitenlucht inblaast lijkt die de wisselaar in ieder geval niet te passeren.

[Voor 78% gewijzigd door S-te-fan op 28-03-2021 17:14]

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Goedemiddag,

op de unit is de bypass dicht maar hoe kan ik dit echt controleren?

[Voor 51% gewijzigd door MauriceOwns op 10-04-2021 16:18]

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

Open maken (voor zover mogelijk) of anders temperatuurmetingen van voor en na de bypass

Tibber-klant, 20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Nissan Leaf, Gasloos sinds 2018

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 18:48
@MauriceOwns Hoe is dit afgelopen?
Wij hebben ook een nieuwe WTW WHR 930 die koude lucht blaast, waardoor de CV-ketel nu de hele dag staat te draaien om het op temperatuur te houden.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee