Ik ben van plan om een high-end smartphone te kopen. Welke phone heeft de beste camera kwaliteit? Is voor mij toch een van de belangrijkste aspecten, voor de rest voldoet elke telefoon in die prijsklasse aan mijn vereiste. Wil gewoon geen teleurstelling hebben betreft de fotokwaliteit voor zo'n hoge prijs.
Ik zoek een?
High-end smartphone met topkwaliteitsvolle camera
Wat is je budget?
lease smartphone via werk en van plan om in de hoge prijsklasse te kijken (gebruik is wel enkel prive)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zowat alles waarvoor je hedendaags een smartphone gebruik, met nadruk dat foto's een belangrijk aspect is in de keuze
Wat heb je zelf al gevonden?
Iphone 12 Pro (Max), Samsung Galaxy S21 Ultra,..
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke smartphone in de hogere prijsklasse heeft de beste camera? Qua algemene functionaliteiten voldoen ze allemaal wel aan mijn vereiste, de keuze hangt bij mij af van de foto-en videokwaliteit. Wil niet teleurgesteld worden van de camera voor zo'n dure phone.
En andere vraag; 128 GB lijkt mij meer dan genoeg qua geheugen? Foto's kans je toch in de cloud gooien.
Alvast bedankt voor jullie feedback
Ik zoek een?
High-end smartphone met topkwaliteitsvolle camera
Wat is je budget?
lease smartphone via werk en van plan om in de hoge prijsklasse te kijken (gebruik is wel enkel prive)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zowat alles waarvoor je hedendaags een smartphone gebruik, met nadruk dat foto's een belangrijk aspect is in de keuze
Wat heb je zelf al gevonden?
Iphone 12 Pro (Max), Samsung Galaxy S21 Ultra,..
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke smartphone in de hogere prijsklasse heeft de beste camera? Qua algemene functionaliteiten voldoen ze allemaal wel aan mijn vereiste, de keuze hangt bij mij af van de foto-en videokwaliteit. Wil niet teleurgesteld worden van de camera voor zo'n dure phone.
En andere vraag; 128 GB lijkt mij meer dan genoeg qua geheugen? Foto's kans je toch in de cloud gooien.
Alvast bedankt voor jullie feedback