Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chinese mediaspeler voor moonlight game streaming?

Pagina: 1
Acties:

• Tadango
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11-06 14:46
Ik ben aan het spelen met moonlight voor het streamen van games en dat werkt prima met een oude raspberry pi. Nu zoek ik een betere oplossing waar je met een gui gewoon de pc kan kiezen edg, dus een android oplossing (of iemand moet een gui voor de pi hebben, kan ik zo niet vinden).

Nu zit ik te kijken of er een goedkope media speler is welke goed werkt met moonlight. Ik lees wel latency issues met bepaalde types, daarom deze vraag. Gebruikt iemand een goedkope media speler met moonlight? Zo ja welke? Ik wil 1080p 60fps rond de 25mbps zonder enige hapering kunnen spelen. Een goede ethernet poort is dan wel nodig.

Ander gebruik dan moonlight zal niet nodig zijn gezien de tv alles prima zelf kan verder.

• Tadango
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11-06 14:46
Chips waar ik uit zou willen kiezen:
- Amlogic S905X3
- Allwinner H616
- RK3318 Quad-Core 64bit Cortex-A53

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies, dus ik verplaats je even die kant op! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True