Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Whatsapp video’s niet meer te zien.(blauw scherm)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lievemar
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 21-04 13:34
Mijn vraag
Hallo allemaal,

Nieuw op het forum, hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe 😅

In whatsapp kan ik gedeelde video’s vanaf vorig jaar juli niet meer terug kijken. Ik krijg dan een blauw schermpje er voor.
Via de filmrol kan ik de filmpjes wel gewoon afspelen.

Mijn man kan wel dezelfde oudere filmpjes afspelen via whatsapp.

Wie weet hoe dit kan?

Mvg

Alle reacties

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12:14
Waarschijnlijk een keer een backup teruggezet? Nieuwe telefoon?

Je kan een reboot proberen, of een oude backup terugzetten.

• Lievemar
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 21-04 13:34
Hoi Wouter,

Nee beide niet. Heb gister whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Foto’s en video’s zijn weer teruggezet maar alleen de filmpjes van vorig jaar juni en ouder kan ik dus niet zien omdat het scherm blauw is. Foto’s kan ik wel zien. Vreemd toch.... gelukkig zijn de video’s wel opgeslagen in iCloud maar wel raar dat het niet via whatsapp zelf meer afgespeeld kan worden, kan nergens het antwoord vinden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True