Whatsapp video’s niet meer te zien.(blauw scherm)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.383 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lievemar
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
Mijn vraag
Hallo allemaal,

Nieuw op het forum, hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe 😅

In whatsapp kan ik gedeelde video’s vanaf vorig jaar juli niet meer terug kijken. Ik krijg dan een blauw schermpje er voor.
Via de filmrol kan ik de filmpjes wel gewoon afspelen.

Mijn man kan wel dezelfde oudere filmpjes afspelen via whatsapp.

Wie weet hoe dit kan?

Mvg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCRX90rK7RHQ--0_2g6aKzi46B0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KzXRarjM9WiL4x272D4I80iE.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:50
Waarschijnlijk een keer een backup teruggezet? Nieuwe telefoon?

Je kan een reboot proberen, of een oude backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lievemar
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
Hoi Wouter,

Nee beide niet. Heb gister whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Foto’s en video’s zijn weer teruggezet maar alleen de filmpjes van vorig jaar juni en ouder kan ik dus niet zien omdat het scherm blauw is. Foto’s kan ik wel zien. Vreemd toch.... gelukkig zijn de video’s wel opgeslagen in iCloud maar wel raar dat het niet via whatsapp zelf meer afgespeeld kan worden, kan nergens het antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 05-03-2024

Kix

Ik heb precies hetzelfde. Heb je misschien inmiddels een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Kik welkom op GoT :) Het is doorgaans niet handig om een (in dit geval) 3 jaar oud topic te kapen, ook al heb je een soortgelijk probleem. Mensen reageren vaak op de originele topicstarter, en niet op jouw. Daarnaast zijn je iPhone en de versies van iOS en WhatsApp anders, waardoor mogelijk oplossingen niet werken. Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk welke relevante hardware en software je gebruikt, en wat al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.