Slaat alles!
Lees en huiver!
Ik wilde laatst dus Unreal Tournament installeren vanaf cdrom, alles ging goed tot waar die files gaat copieren naar m'n hard disk.
Daar crasht ie, kon het wel 15x doen maar hij deed het niet!
Ik gokte op een software probleem maar had geen idee wat precies, ik dus m'n hd formatteren, windows eropnieuw op, en verrek UT installeerde perfect!
Laatst weer m'n systeem formatteren omdat het niet meer op wilde starten (ja kweet het).
Windows 2000 erop in de hoop wat minder problemen te hebben.
Wil ik UT weer installeren, krijg ik verdomme hetzelfe gezeik als een dag terug!
Ieder ander CD-rommtje, origineel of copy, het deed het perfect!
Ik UT in m'n oude PII 350 met 2x cdrom spelertje doen, niente problemos!
Stop ik het cdtje weer in m'n nieuwe pc, in de brander dit keer, daar doet ie het ook niet in!
Ik weet nu niet of dit een soft of een hardware probleem is
Het zit em iig in DEZE brakke PC!
Kan iemand dit verklaren? Dit wordt een beetje irritant...
Lees en huiver!
Ik wilde laatst dus Unreal Tournament installeren vanaf cdrom, alles ging goed tot waar die files gaat copieren naar m'n hard disk.
Daar crasht ie, kon het wel 15x doen maar hij deed het niet!
Ik gokte op een software probleem maar had geen idee wat precies, ik dus m'n hd formatteren, windows eropnieuw op, en verrek UT installeerde perfect!
Laatst weer m'n systeem formatteren omdat het niet meer op wilde starten (ja kweet het).
Windows 2000 erop in de hoop wat minder problemen te hebben.
Wil ik UT weer installeren, krijg ik verdomme hetzelfe gezeik als een dag terug!
Ieder ander CD-rommtje, origineel of copy, het deed het perfect!
Ik UT in m'n oude PII 350 met 2x cdrom spelertje doen, niente problemos!
Stop ik het cdtje weer in m'n nieuwe pc, in de brander dit keer, daar doet ie het ook niet in!
Ik weet nu niet of dit een soft of een hardware probleem is
Het zit em iig in DEZE brakke PC!
Kan iemand dit verklaren? Dit wordt een beetje irritant...