Toon posts:

Gezocht: In 1 overzicht programmering meerdere radiostations

Pagina: 1
Acties:

• 103720
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-11 14:01
Heb gezocht maar niet kunnen vinden wat ik zocht.

Is er een website waar ik in 1 overzicht kan zien wat de diverse radiozenders op dit moment (of een later moment) aan programmering hebben?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-12 22:05
Van welke radiozenders wil je de programmering weten? Voor de npo kan je hier terecht: https://www.npostart.nl/gids?type=radio
Voor een breder overzicht hier: https://www.oorboekje.nl/

• 103720
@job, ja krijg nou wat.....

Oorboekje had ik ook gevonden op Google, maar heb daar eergisteren en gisteren naar gezocht en toen was de site niet bereikbaar....dus ik ging er van uit dat die site uit de lucht was gehaald. Maar hij werkt dus nog. Bedankt...

• 103720
@job ,

Iets te vroeg gejuicht,....ik krijg nu wel het totaaloverzicht te zien, maar als ik via die site naar een zender wil gaan dan blokkeert MalWare Premium de site en krijg ik deze melding:

Website blocked due to suspicious activity
Website blocked: www.oorboekje.nl

Malwarebytes Browser Guard blocked this website because it may contain scam activity.
We strongly recommend you do not continue.

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:19
Waarschijnlijk blokkeert ie omdat er van een ander domein iets wordt ingeladen. De player van het betreffende station. Bij mij werkt oorboekje.nl prima.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee