Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke witte staande speakers vrouw goedgekeurde

Pagina: 1
Acties:

• Konijnenbats
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 11-06 07:09
Hallo,
Ter vervanging van een Mordaunt-short genie sub, heb ik een SVS PB1000pro aangeschaft. Dit in verband met de nette Notch Filter die op de genie zat. En dus ook op de PB1000 Pro.
Hoop m binnen 2 weken hier te hebben. Gekocht in België.

Hij gaat eerst uit elkaar en wordt dan mat wit gewrapt. "Anders komt t ding er niet in" ja je weet dan meteen wie zo'n uitspraak doet.

Anyway nu ik een nieuwe sub heb wil ik de rest ook vervangen.
Staan nu Mordaunt-short Alumni 8 te spelen. Dat is nog net geaccepteerd..al hoor ik vaak "die lelijke dingen" dus ik ben nu in de onderhandelingen voor een strakker model. (Speakers, niet de vrouw).
Wat plaatjes laten zien, en wonder boven wonder zijn er een aantal ok bevonden.
* Q-acoustic 3050i wit.
* Dali Oberon 5 wit.
En nog versies van 1000+
Kef, monitor audio enz.
wat ik er niet aan uit wil geven. Hoor meerwaarde niet, althans verhouding met prijs.
Iemand ervaring wat mooi werkt met de keuze?
Of een waar ik zeker naar moet kijken/luisteren hoor ik dat graag. ( Moet er vooral goed uit zien)

Ter info de genie's blijven hangen voor 7.1 gebeuren. Center wordt dan ook vervangen.
Huiskamer is 8x7 en 3 meter hoog een wand alles glas. Genie sub kon het net aan.
Marantz receiver met audyssey. Model weet ik effe niet.
Gebruik set voornamelijk voor Film/tv.

• TBTL
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-06 19:49
De eisen die je stelt zijn: wit, budget 1000 euro, vloerstaand. Dat is tamelijk algemeen. Veel luidsprekers zijn in het wit leverbaar en < 1000 euro is een groot segment van de markt.

Met zo weinig eisen valt er geen zinnige aanbeveling te doen, want alles voldoet. Er zit niks anders op dan zelf te luisteren welke luidsprekers je mooi vindt klinken. Mediamarkt, Stassen, Correct, de lokale hifi-handelaar, er zijn genoeg winkels waar je terecht kan.

[Voor 28% gewijzigd door TBTL op 27-03-2021 09:52]

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:13
Koop witte verf. :?

• Konijnenbats
Dat is een optie...

• Konijnenbats
TBTL schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:45:
De eisen die je stelt zijn: wit, budget 1000 euro, vloerstaand. Dat is tamelijk algemeen. Veel luidsprekers zijn in het wit leverbaar en < 1000 euro is een groot segment van de markt.

Met zo weinig eisen valt er geen zinnige aanbeveling te doen, want alles voldoet. Er zit niks anders op dan zelf te luisteren welke luidsprekers je mooi vindt klinken. Mediamarkt, Stassen, Correct, de lokale hifi-handelaar, er zijn genoeg winkels waar je terecht kan.
Sta hoogte is niet één ding wel de breedte en diepte..en nu ze de q3050i heeft gezien. Ja te groot.
Breedte 16 cm en niet te diep. Wel moeten ze strak zijn. Om beter te klinken dan de alumni 8 lijkt me niet heel moeilijk.

Ding is natuurlijk de grote ruimte te vullen met niet te grote speakers zonder dat het gaat schreeuwen.
Dus zo makkelijk is het niet.

Die Warfedale 11.3 zien er redelijk uit. Iemand ervaring?

[Voor 5% gewijzigd door Konijnenbats op 27-03-2021 11:08]

• AntoniusDD
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 06:30
Die Warfedale 11.3 zien er redelijk uit. Iemand ervaring?
dan moet je de vrouw wel vragen om een wit doekje te breien of weven want de bescherming is toch weer zwart.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True