Hallo,
Ter vervanging van een Mordaunt-short genie sub, heb ik een SVS PB1000pro aangeschaft. Dit in verband met de nette Notch Filter die op de genie zat. En dus ook op de PB1000 Pro.
Hoop m binnen 2 weken hier te hebben. Gekocht in België.
Hij gaat eerst uit elkaar en wordt dan mat wit gewrapt. "Anders komt t ding er niet in" ja je weet dan meteen wie zo'n uitspraak doet.
Anyway nu ik een nieuwe sub heb wil ik de rest ook vervangen.
Staan nu Mordaunt-short Alumni 8 te spelen. Dat is nog net geaccepteerd..al hoor ik vaak "die lelijke dingen" dus ik ben nu in de onderhandelingen voor een strakker model. (Speakers, niet de vrouw).
Wat plaatjes laten zien, en wonder boven wonder zijn er een aantal ok bevonden.
* Q-acoustic 3050i wit.
* Dali Oberon 5 wit.
En nog versies van 1000+
Kef, monitor audio enz.
wat ik er niet aan uit wil geven. Hoor meerwaarde niet, althans verhouding met prijs.
Iemand ervaring wat mooi werkt met de keuze?
Of een waar ik zeker naar moet kijken/luisteren hoor ik dat graag. ( Moet er vooral goed uit zien)
Ter info de genie's blijven hangen voor 7.1 gebeuren. Center wordt dan ook vervangen.
Huiskamer is 8x7 en 3 meter hoog een wand alles glas. Genie sub kon het net aan.
Marantz receiver met audyssey. Model weet ik effe niet.
Gebruik set voornamelijk voor Film/tv.
Ter vervanging van een Mordaunt-short genie sub, heb ik een SVS PB1000pro aangeschaft. Dit in verband met de nette Notch Filter die op de genie zat. En dus ook op de PB1000 Pro.
Hoop m binnen 2 weken hier te hebben. Gekocht in België.
Hij gaat eerst uit elkaar en wordt dan mat wit gewrapt. "Anders komt t ding er niet in" ja je weet dan meteen wie zo'n uitspraak doet.
Anyway nu ik een nieuwe sub heb wil ik de rest ook vervangen.
Staan nu Mordaunt-short Alumni 8 te spelen. Dat is nog net geaccepteerd..al hoor ik vaak "die lelijke dingen" dus ik ben nu in de onderhandelingen voor een strakker model. (Speakers, niet de vrouw).
Wat plaatjes laten zien, en wonder boven wonder zijn er een aantal ok bevonden.
* Q-acoustic 3050i wit.
* Dali Oberon 5 wit.
En nog versies van 1000+
Kef, monitor audio enz.
wat ik er niet aan uit wil geven. Hoor meerwaarde niet, althans verhouding met prijs.
Iemand ervaring wat mooi werkt met de keuze?
Of een waar ik zeker naar moet kijken/luisteren hoor ik dat graag. ( Moet er vooral goed uit zien)
Ter info de genie's blijven hangen voor 7.1 gebeuren. Center wordt dan ook vervangen.
Huiskamer is 8x7 en 3 meter hoog een wand alles glas. Genie sub kon het net aan.
Marantz receiver met audyssey. Model weet ik effe niet.
Gebruik set voornamelijk voor Film/tv.