Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Stroomverbruik Intel processoren

Pagina: 1
Acties:

• GeeBee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-06 21:39
reviews: Intel in een perfecte storm - Zes jaar Skylake en een falend 10nm-pr...

Over het stroomverbruik: stroom wordt niet verbruikt, energie wel.

Op de verticale as van de grafiek mist de eenheid. mW? %?

Over de i7 6700K wordt gezegd dat die zuiniger is dan z’n voorganger. Dan had ik die voorganger(s) ook in de grafiek gezet voor een completer beeld van de trendbreuk.

[Voor 16% gewijzigd door GeeBee op 27-03-2021 07:40]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:23

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Fixed, fixed en dat had ik ook graag gedaan, maar processors vóór de i7 6700K hebben we niet op exact dezelfde wijze gemeten. Dan zou ik óf een op een afwijkende manier gemeten waarde moeten opnemen, óf een schatting moeten maken van waar oudere cpu's volgens deze methode uit zouden komen. Beide leken me niet ideaal.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True