Helaas is de beste manier om iets te leren door keihard met je neus op de feiten te worden gedrukt. @
Lol BR Ik zeg het je nog één keer: Je trapt hier in een scam, je wordt opgelicht. Je krijgt niet zomaar gratis cryptocurrency door simpele handelingen op je telefoon uit te voeren in een chat kanaal. Zonder een flinke investering in hardware met bijbehorende forste stroomkosten kan je niet dergelijke aantallen ETH "minen". Men probeert je op te lichten. Luister naar iedereen hier en steek je tijd in iets anders, want des te meer tijd je in dit "minen" gaat steken, des te meer geld het je gaat kosten. Je gaat hier geen cent aan verdienen, maar wel serieus geld aan verliezen. En dat heb je pas door als het weg is, dan zie je waarom iedereen hier je al enkele uren probeert te waarschuwen.
Ik heb het nu genoeg gezegd, als je het nu nog niet begrijpt dan ben ik bang dat je het pas doorhebt als je de volgende fase van de oplichting hebt doorlopen: Geld betalen om je "mining rewards" uitbetaald te kunnen krijgen. Je zegt dat dat niet het geval is, maar, dat is
nog niet het geval, die stap volgt heel snel, let maar op. Mogelijk proberen ze ook eerst je vertrouwen te winnen door een paar keer kleine aantallen crypto naar je over te maken.
Meer waarschuwen dan ik je al heb gedaan kan ik niet doen. Maar misschien willen anderen het wél blijven proberen, hopelijk luister je naar iedereen hier.
[Voor 4% gewijzigd door Taro op 27-03-2021 21:53]
Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR