Toon posts:

Hoeveel nullen heeft 0.5 ethereum?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.686 views

Onderwerpen

Vraag

• Lol BR
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-03-2021
Modbreak:Waarschuwing: Het betreft hier hoogstwaarschijnlijk een scam (Oplichting). Lees dit topic goed door en wees gewaarschuwd. "Free ETH" bestaat niet. Het topic blijft nog even open als waarschuwing voor anderen die mogelijk tegen dezelfde vragen aanlopen.

Hallo ik heb een app waar ik doe ETH doe Mining en ik wou het versturen naar mijn Eth adres maar nu zegt die ik teminsten 0.5 ETH moet hebben om naar mijn ETH adres te sturen en dit heb ik app MIner staan (0.50549272) maar (0.50549272) is toch 0.5 ETH toch of heb ik het verkeerd ?

Groetjes matteo
En hartijkedank als ik hier een reactie op krijg

[Voor 28% gewijzigd door Taro op 27-03-2021 17:29]

Alle reacties

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Je moest meestal ook transactiekosten betalen. Dus daarom heb je waarschijnlijk net wat meer nodig dan de 0.5 die je wilt versturen.

[Voor 9% gewijzigd door CyberMania op 27-03-2021 05:54]

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:39

Licko

ZVDK

0.5 heeft één 0.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:36
Overigens gaan er bij mij alarmbellen af bij een ETH miner app. Weet je zeker dat dit goed zit?

• Lol BR
Ja zit goed

• Lol BR
Kijk ik laat jullie foto zien van wat ik bedoel

Mijn vraag is hoeveel ETH heb ik nog nodig om het naar mijn Wallet sturen en hoeveel is 0.5??

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:36
0.5 is 0.5. Druk op support zou ik zeggen. Verder stinkt het behoorlijk naar oplichting, dus als je te horen krijgt dat je iets moet overmaken als transactiekosten zou ik dat niet doen.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:46
Ziet er allemaal heel dodgy uit.
heb ik het mis?
Sefa schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:09:
0.5 is 0.5. Druk op support zou ik zeggen. Verder stinkt het behoorlijk naar oplichting, dus als je te horen krijgt dat je iets moet overmaken als transactiekosten zou ik dat niet doen.
Bij ETH betaal je altijd fee in de vorm van GAS.

[Voor 78% gewijzigd door Bad Brains op 27-03-2021 16:11]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ziet er inderdaad heel 'apart' uit...
TS: doe je het minen via die app op je telefoon? In dat geval wordt je opgelicht.
Oftewel leg even uit wat je hebt gedaan, hoe je aan het minen bent enz zodat we een beter plaatje krijgen en je kunnen helpen :)

Fixing things to the breaking point...

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:46
0.5 ETH is iets van 700-800 euro, weet niet hoelang je gemined heb op je telefoon.
Begonnen op een Galaxy S4, nu een S21?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:15

Tens

fits the description

een app waarmee je mined.... Want to earn free Ethereum?

Denk dat 0.5 Eth best wel veel tijd kost om te minen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tenzij je telefoon al jaren bezig is, lijkt het me zeer sterk dat je 0.5 ETH met je telefoon hebt gemined. Dus dikke scam inderdaad.

The devil is in the details.

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dit inderdaad. Je hebt helemaal niks, behalve je tijd verspild.

Eth fruit scam. (Google maar)

• Lol BR
Als fake is dan krijg je dit zien

Dan zie oplichting is dit

• Hahn
  • Nu online
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:43:
Als fake is dan krijg je dit zien [Afbeelding]

Dan zie oplichting is dit
Ik volg niet helemaal wat je probeert te zeggen. Welke app is dit überhaupt?

• Lol BR
Jeroe geen fttuit

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Je zal echt wat beter kloppende zinnen moeten gaan maken, anders houdt het snel op.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Lol BR Dit klinkt als een scam. Om 0,5 ETH te minen op een telefoon ben je wel even bezig. Daarnaast krijg je nooit "Free ETH". Pas dus op. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo. Grote kans dat je nu wat ETH gaat overmaken zodat je die 0,5 ETH kunt withdrawen en dan is het bedrag dat je overmaakt hun winst...

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Lol BR
Hann

Als het oplichters zijn krijg je melding van oplichting is en die app ik gebruik Free Miner

Staat nergens oplichting

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:00:
Hann

Als het oplichters zijn krijg je melding van oplichting is en die app ik gebruik Free Miner

Staat nergens oplichting
Want een oplichter zet netjes een waarschuwing in zijn app dat hij je oplicht. Je wordt gewoon opgelicht.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
100% zeker een scam dit. Ga je minen met een flinke GPU die 100x de kracht van een telefoon heeft ga je een paar dollar per dag verdienen. Met een telefoon kan je in 10 jaar nog niet 0.1 ETH minen.

Je hebt geen 0.5 ETH.

Edit: Grote kans dat de app trouwens ook malware is.

[Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 27-03-2021 17:03]

• Taro
  • Niet online

Taro

@Lol BR Niemand gaat aangeven dat iets oplichting is. Je moet zelf altijd kritisch en alert blijven. Pas op....

@pagani Sarcasme en ironie zou ik bij dergelijke onderwerpen spaarzaam mee omgaan, want dat wordt niet door iedereen altijd even goed begrepen. Je kunt beter 100% direct en duidelijk zijn, dan er om heen te draaien. Dan weet je zeker dat je boodschap op de juiste manier wordt geïnterpreteerd.

[Voor 57% gewijzigd door Taro op 27-03-2021 17:05]

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Hahn
  • Nu online
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:00:
Hann

Staat nergens oplichting
Oh, wat zouden we in een mooie wereld leven als alle oplichters altijd netjes getagd zouden zijn met 'Oplichting'. Beetje naïef ;)

Als er 'Oplichting' staat is het sowieso oplichting, maar als er géén 'Oplichting' staat, betekent dat niet dat het 100% veilig is.

[Voor 15% gewijzigd door Hahn op 27-03-2021 17:06]

• Lol BR
Taro

Hier kan je bewijs zien

• Lol BR
Hann dat kan ja

• Hahn
  • Nu online
Dat kan is zacht uitgedrukt. De kans is 99.9%.

Hoe lang ben je al aan het 'minen' met deze app?

• OneTimer
  • Laatst online: 11:50
Wat voor bewijs. Een screenshot met een bericht er in. Dat bericht kan iedereen typen. Iemand kan er ook in zetten dat ze 10 Eth hebben uitbetaald. Dat zegt niks.
Met een Mining rig gaat het niet eens zo snel om Eth te minen, dus laat staan met je telefoon.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• Lol BR
Oké snap jet

• Taro
  • Niet online

Taro

@Lol BR Die afbeeldingen zijn geen bewijs, die kan ik ook zo voor je maken als je wil. Zal ik er 10 Bitcoin en 1337 ETH op zetten?

• Hahn
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:26:
@Lol BR Die afbeeldingen zijn geen bewijs, die kan ik ook zo voor je maken als je wil. Zal ik er 10 Bitcoin en 1337 ETH op zetten?
Volgens mij bedoelt @Lol BR dat als bewijs dat er soms 'Oplichting' bij staat. Maar dat maakt natuurlijk niet dat alle andere accounts (of wat dan ook) wel veilig zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Hahn schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:28:
[...]

Volgens mij bedoelt @Lol BR dat als bewijs dat er soms 'Oplichting' bij staat. Maar dat maakt natuurlijk niet dat alle andere accounts (of wat dan ook) wel veilig zijn.
Klopt, maar daarom probeer ik ook aan te geven dat hij zelf kritisch en alert moet zijn en dat dat er dus niet altijd bij staat. En dat die afbeeldingen geen bewijs zijn dat het wél echt is.

Hopelijk behoeden we iemand voor een grote fout, wel benieuwd hoeveel anderen er inmiddels in zijn getrapt :(

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:31:
[...]
Hopelijk behoeden we iemand voor een grote fout
Zo'n app op je telefoon hebben staan is al een flinke fout. No way dat deze app niet om toestemming heeft gevraagd om overal bij te komen. Het is maar de vraag wat er allemaal wordt doorgestuurd door zo'n app of wat ie verder allemaal doet met je telefoon.

Hoe zorg je er voor dat mensen je malware installeren ? Beloof ze gratis geld.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 19:54
Screenshots zijn gewoon van Telegram (messaging app) groep met een botje, niet van een miner.

De scam is dat je ETH gaat storten om het minimum bedrag te halen om alles uit te kunnen betalen. Uiteraard zie je die inleg nooit meer terug.

[Voor 101% gewijzigd door frickY op 27-03-2021 17:48]

• Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:36:
[...]

Zo'n app op je telefoon hebben staan is al een flinke fout. No way dat deze app niet om toestemming heeft gevraagd om overal bij te komen. Het is maar de vraag wat er allemaal wordt doorgestuurd door zo'n app of wat ie verder allemaal doet met je telefoon.

Het is een Telegram chatbot, dus kwa app geen problemen. Het is de bedoeling om daar extra geld (eth, btc) "in te leggen" a.k.a. aan de scammer kado te doen.

Acties:
  • +13Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:13
dit topic :')

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gratis geld bestaat niet. Denk eens na, waarom zou iemand gratis geld weggeven zonder daar zelf flink gebruik van te maken? Hetzelfde als die gasten die YouTube volspammen met "snel rijk worden" etc.

• Lol BR
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:31:
[...]

Klopt, maar daarom probeer ik ook aan te geven dat hij zelf kritisch en alert moet zijn en dat dat er dus niet altijd bij staat. En dat die afbeeldingen geen bewijs zijn dat het wél echt is.

Hopelijk behoeden we iemand voor een grote fout, wel benieuwd hoeveel anderen er inmiddels in zijn getrapt :(
Taro

Ik denk dat er veel in zijn getrapt wand voor dat ik zo Telegram downloaden en paar van die Telegram Mining downloaden enzo stond er begin nergens :Pas op veel gebruikers hebben dit gemeld dat oplichting is en let goed op u geld:

En

3 Maanden later zat ik weer kijken op Telegram en meer dan 50 van die Miners waar je ze je gratis cryptocurrency beloven en waar dan meer dan duizen mensen die zo miners hebben gedownload :

Anoniem: 310408

Lol BR, mag ik een spellings and grammer checker aanraden. Je berichten zijn uitermate moeilijk te volgen en het is daardoor erg moeilijk om je correct te woord te staan.

Maar zoals duidelijk is, je hebt je laten beetnemen. Dat is bijzonder jammer maar doe in elk geval aangifte. ook als je denkt dat het niets uitmaakt is het belangrijk dat er proces verbaal is opgemaakt. Je moet in elk geval EXTREEM voorzichtig zijn met je telefoon op dit moment want wie weet wat je naast deze scam nog geladen hebt. Persoonlijk zou ik een clean boot doen en geen backup laden want als je dit hebt geinstalleerd weet6 je niet wat er nog meegekomen is.

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 310408 op 27-03-2021 19:00]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 19:54
Hij hoeft geen aangifte te doen en er is ook niets met zijn telefoon aan de hand.
Het is gewoon een Telegram-chat.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
BR, doe jezelf (en ons) een lol en blijf weg uit crypto. Je moet wel een klein beetje technisch onderlegd zijn om daar mee bezig te zijn, iets wat overduidelijk niet aan de orde is. Als je al in de meest overduidelijke scam trapt, dan zul je door de meer geavanceerdere scams flink gepakt kunnen worden.

• Hahn
  • Nu online
Maar, even voor de duidelijkheid @Lol BR: je maakt gebruik van de app Telegram, en daarbinnen zit je in chats? Of heb je ook nog andere apps geïnstalleerd hiervoor?

Want in je startpost ging het over een mining app, maar alles wat je tot nu toe hebt laten zien zijn alleen maar chats. Dus het vermoeden is dat je helemaal niks gemined hebt, maar alleen aan het chatten bent met oplichters. Maar misschien missen we informatie.

• Farezz
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:44
Lijkt wel HK

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Bewijs dat het oplichting is doel je op hoop ik? Zie de waarschuwing bovenin je screenshot

Try SCE to Aux

• Niet online
Hahn schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:23:
Maar, even voor de duidelijkheid @Lol BR: je maakt gebruik van de app Telegram, en daarbinnen zit je in chats? Of heb je ook nog andere apps geïnstalleerd hiervoor?

Want in je startpost ging over een mining app, maar alles wat je tot nu toe hebt laten zien zijn alleen maar chats. Dus het vermoeden is dat je helemaal niks gemined hebt, maar alleen aan het chatten bent met oplichters. Maar misschien missen we informatie.
Hij heeft niks gemined, hij heeft geen app geinstalleerd, hij heeft zich enkel geregistreerd voor een fake chatbot waar je fruitemoji's heen stuurt en de bot stuurt je een berichtje terug "je hebt x ETH gemined" en voor uitbetalen moet je er eerst ff x bedrag in storten.

Het is werkelijk een van de domste scams om in te trappen en zoals TS ook zegt stond er al bij registratie dat het als scam gelabeld stond maar toch doet ie het 7(8)7

Long story short: ts is niet zo snugger en raakt sooner or later wel aan een of andere scam zn geld kwijt, maar nu heeft hij alleen tijd verspild.

• Hahn
  • Nu online
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:38:
[...]

Hij heeft niks gemined, hij heeft geen app geinstalleerd, hij heeft zich enkel geregistreerd voor een fake chatbot waar je fruitemoji's heen stuurt en de bot stuurt je een berichtje terug "je hebt x ETH gemined" en voor uitbetalen moet je er eerst ff x bedrag in storten.
Wij doen nu aannames, die hele grote kans hebben om te kloppen, maar toch vraag ik liever nog even door.
Het is werkelijk een van de domste scams om in te trappen en zoals TS ook zegt stond er al bij registratie dat het als scam gelabeld stond maar toch doet ie het 7(8)7
@Lol BR geeft aan dat bij sommige chats/apps/whatever 'Oplichting' staat. Maar ik vind het nog zo'n warrig verhaal, dat ik toch iets meer wil weten.
Long story short: ts is niet zo snugger en raakt sooner or later wel aan een of andere scam zn geld kwijt, maar nu heeft hij alleen tijd verspild.
Wederom, aanname. Misschien heeft @Lol BR inmiddels al wel andere zaken geprobeerd, dan wel betaald. Maar hopelijk niet natuurlijk.

Maar een chatbot op Telegram aanzien voor een 'mining app' die Free Miner heet, vind ik best bijzonder. Daarom ben ik heel benieuwd hoe dit in z'n werk is gegaan bij @Lol BR.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:09

The Third Man

The Third Jellyfish

ImNotnoa schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Bewijs dat het oplichting is doel je op hoop ik? Zie de waarschuwing bovenin je screenshot
Hij bedoelt te zeggen "bij deze chat 'Instant Payouts' staat 'oplichting', maar bij de
'Free Ethereum Miner' :9B stond het niet", oftewel de afwezigheid van de red flag werd als een green flag gezien.

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:14
[...]

Sorry ik ga echt stuk om dit bericht. Met alle respect TS maar blijf heel ver van alles wat met crypto te maken heeft weg. Ik gun je alles maar fucking hell, als je hier al intrapt ben jij straks aan alle kanten uitgekleed.

Smileys sturen in een telegram chat app en denken dat je ETH reminded heb. Hoe verzinnen ze überhaupt dit , mijn God.

• Lol BR
[...]

Het meeste klopt wat je zegt maar wat je zegt over het storten klopt niet want ik hoef niks storten

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:19:
[...]
Hij bedoelt te zeggen "bij deze chat 'Instant Payouts' staat 'oplichting', maar bij de
'Free Ethereum Miner' :9B stond het niet", oftewel de afwezigheid van de red flag werd als een green flag gezien.
Ja klopt wat je zegt dus daarom dacht dat ik Free miner echt is

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:02

Osxy

Holy crap on a cracker

Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:57:
[...]

Het meeste klopt wat je zegt maar wat je zegt over het storten klopt niet want ik hoef niks storten
Waarschijnlijk als je gaat vragen hoe je uitbetaling kan krijgen wordt er gezegd dat je eerst een storting moet doen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Lol BR
Hahn schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:43:
[...]

Wij doen nu aannames, die hele grote kans hebben om te kloppen, maar toch vraag ik liever nog even door.

[...]

@Lol BR geeft aan dat bij sommige chats/apps/whatever 'Oplichting' staat. Maar ik vind het nog zo'n warrig verhaal, dat ik toch iets meer wil weten.

[...]

Wederom, aanname. Misschien heeft @Lol BR inmiddels al wel andere zaken geprobeerd, dan wel betaald. Maar hopelijk niet natuurlijk.

Maar een chatbot op Telegram aanzien voor een 'mining app' die Free Miner heet, vind ik best bijzonder. Daarom ben ik heel benieuwd hoe dit in z'n werk is gegaan bij @Lol BR.
Ik heb ook keer een anderen app gebruik ook in telegram en dat was ook andere cryptocurrency en toen had effen gespaard en die stuurden het wel naar mijn wallet

• Lol BR
PilatuS schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:36:
[...]

Heeft helemaal niet alles toegang

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:02:
[...]

Ik heb ook keer een anderen app gebruik ook in telegram en dat was ook andere cryptocurrency en toen had effen gespaard en die stuurden het wel naar mijn wallet
Ok apart, wat voor wallet is dat dan precies?

• Lol BR
[quote]Osxy schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Waarschijnlijk als je gaat vragen hoe je uitbetaling kan krijgen wordt er gezegd dat je eerst een storting moet doen.
[/quote

Nee ik hoef helemaal niks geld geven voor een uitbetaling

• Anoniem: 1441478
  • Registratie: Augustus 2020
  • Niet online
[...]

Nog niet, totdat je om uitbetaling gaat vragen. Dan vragen ze om een futiel bedrag waarvan jij gaat denken, oh dat probeer ik ff en als genoeg mensen dat denken kan die chatbotschrijver een lekker bedrag bij elkaar sprokkelen zonder zelf ooit een cent uit te keren.

• Lol BR
frickY schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:37:
Screenshots zijn gewoon van Telegram (messaging app) groep met een botje, niet van een miner.

De scam is dat je ETH gaat storten om het minimum bedrag te halen om alles uit te kunnen betalen. Uiteraard zie je die inleg nooit meer terug.
Nee klopt niet en je hoeft niks storten om minium bedrag te halen en ook niet om alles uit kunnen betalen

• Lol BR
[quote]Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:06:
[...]

Nog niet, totdat je om uitbetaling gaat vragen. Dan vragen ze om een futiel bedrag waarvan jij gaat denken, oh dat probeer ik ff en als genoeg mensen dat denken kan die chatbotschrijver een lekker bedrag bij elkaar sprokkelen zonder zelf ooit een cent uit te keren.
[/q

Dat kan

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2021
Klik ff op SOS Support onder Withdraw :*)

*grabs popcorn

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:10:
[...]

Nee klopt niet en je hoeft niks storten om minium bedrag te halen en ook niet om alles uit kunnen betalen
Nogmaals: naar wat precies wordt dit dan uitbetaald?

• Niet online
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:05:
[...]
Mijn gok is dat het wederom een Telegramgroep betreft dat Wallet heet en dat er daar berichten gepost worden als: "Goed nieuws, je hebt xxxx verdiend en je krijgt dat bedrag op je bank gestort, voer hier je pincode van je bank in om de uitbetaling te bevestigen."

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:19

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]
Fruitemoji? Hoe kom je daar in vredesnaam nou weer op?

Ik ben oprecht benieuwd wat het "idee" daarachter is.

[Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 27-03-2021 21:23]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:05:
[...]
Het was een Zrx wallet

Maar volgens gaat zo met die Telegram Zrx mining je klikt op knopje en dan staat er: Je hebt 10 of minder
Zrx mining en dan moet je effen sparen en als je genoeg krijg je het en ik weet zeker dat beheeder van Telegram een bericht ontvangt dat 10 Zrx uit wilt betalen aan adres

• Lol BR
kevin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:13:
Klik ff op SOS Support onder Withdraw :*)

*grabs popcorn
Die zeggen helemaal niks ik heb 2 al 2 keer bericht gestuurd Nul antwoord

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:14:
[...]
Nogmaals: naar wat precies wordt dit dan uitbetaald?
Het word naar je Wallet : Zrx :wallet gestuurd dus ZrX cryptocurrency

• Lol BR
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:16:
[...]

Mijn gok is dat het wederom een Telegramgroep betreft dat Wallet heet en dat er daar berichten gepost worden als: "Goed nieuws, je hebt xxxx verdiend en je krijgt dat bedrag op je bank gestort, voer hier je pincode van je bank in om de uitbetaling te bevestigen."
Nee klopt ook niet je hoeft bankrekening niet sturen en pincode ook niet

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Het was een Zrx wallet

Maar volgens gaat zo met die Telegram Zrx mining je klikt op knopje en dan staat er: Je hebt 10 of minder
Zrx mining en dan moet je effen sparen en als je genoeg krijg je het en ik weet zeker dat beheeder van Telegram een bericht ontvangt dat 10 Zrx uit wilt betalen aan adres
Hierbij nogmaals de oproep om wat aan je spelling, grammatica en interpunctie te doen wat dit is echt amper leesbaar hoor.
Maar hoezo 'effe sparen'. Hoe denk jij dat dat werkt?
Je wacht even en er verschijnen magisch crypto's in je wallet? Hoe dan? Je moet er niks voor doen, niks installeren en er verschijnt plots geld?

• Niet online
[...]

Zodra je iets harder je best had gedaan om uitbetaald te worden zou je bij die stap aangekomen zijn waar je geld gaat kwijtraken :+

• RGAT
  • Niet online
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Nee klopt ook niet je hoeft bankrekening niet sturen en pincode ook niet
En hoe denk je dan dat het geld op je bankrekening gaat komen als ze niet je bankrekening weten?...
"Heej, hier kom in een chat en we geven je gratis geld zonder dat je er iets voor hoeft te doen en we sturen het magisch naar je bankrekening"...
Het is een scam, denk voor jezelf na hoe ze geld uit je gaan kloppen, als je daadwerkelijk vraagt uit te betalen zullen ze transactiekosten rekenen of iets vergelijkbaars om je daadwerkelijk op te lichten...

Of dacht je dat dit 'minen' was, een chat openen?... Hoeveel geeft de Rabobank/ING/SNS jou maandelijks om te chatten met hun helpdesk via Telegram? Waarom zou deze grapjas op Telegram jou er voor betalen?...

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22:30
@Lol BR Suc6 met mining/bot trading op je telefoon

Voor de rest, je kan iemand wel het water laten zien, maar dwingen het te drinken is onmogelijk...

• Lol BR
Kheos schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Hierbij nogmaals de oproep om wat aan je spelling, grammatica en interpunctie te doen wat dit is echt amper leesbaar hoor.
Maar hoezo 'effe sparen'. Hoe denk jij dat dat werkt?
Je wacht even en er verschijnen magisch crypto's in je wallet? Hoe dan? Je moet er niks voor doen, niks installeren en er verschijnt plots geld?
Je moet gewoon 12uur wachten en krijg je 10 of minder crypto's en dan naar je wallet sturen

• Taro
  • Niet online

Taro

Helaas is de beste manier om iets te leren door keihard met je neus op de feiten te worden gedrukt. @Lol BR Ik zeg het je nog één keer: Je trapt hier in een scam, je wordt opgelicht. Je krijgt niet zomaar gratis cryptocurrency door simpele handelingen op je telefoon uit te voeren in een chat kanaal. Zonder een flinke investering in hardware met bijbehorende forste stroomkosten kan je niet dergelijke aantallen ETH "minen". Men probeert je op te lichten. Luister naar iedereen hier en steek je tijd in iets anders, want des te meer tijd je in dit "minen" gaat steken, des te meer geld het je gaat kosten. Je gaat hier geen cent aan verdienen, maar wel serieus geld aan verliezen. En dat heb je pas door als het weg is, dan zie je waarom iedereen hier je al enkele uren probeert te waarschuwen.

Ik heb het nu genoeg gezegd, als je het nu nog niet begrijpt dan ben ik bang dat je het pas doorhebt als je de volgende fase van de oplichting hebt doorlopen: Geld betalen om je "mining rewards" uitbetaald te kunnen krijgen. Je zegt dat dat niet het geval is, maar, dat is nog niet het geval, die stap volgt heel snel, let maar op. Mogelijk proberen ze ook eerst je vertrouwen te winnen door een paar keer kleine aantallen crypto naar je over te maken.

Meer waarschuwen dan ik je al heb gedaan kan ik niet doen. Maar misschien willen anderen het wél blijven proberen, hopelijk luister je naar iedereen hier.

[Voor 4% gewijzigd door Taro op 27-03-2021 21:53]

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:24:
[...]

Het was een Zrx wallet

Ja ok, maar dat is niet jouw wallet, dat is nog steeds een wallet in hun systeem. Je bent nu eigenlijk zegeltjes van de Appie aan het plakken in een een spaarboekje, wat dan weliswaar 'jouw' spaarboekje is, maar totdat iemand bij de Appie winkel jouw daadwerkelijk euro's bestaalt heb jij nog steeds niks daadwerkelijks verdiend. Je hebt enkel de indruk gekregen.

Waar het om gaat is wat er gebeurt als je vanuit die wallet naar iets tastbaars (euro's) of een onafhankelijke wallet wilt overmaken. Hoe gaat dat in z'n werk?

[Voor 17% gewijzigd door The Third Man op 27-03-2021 21:56]

• RGAT
  • Niet online
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:52:
[...]

Je moet gewoon 12uur wachten en krijg je 10 of minder crypto's en dan naar je wallet sturen
En heb jij de private key van deze wallet en dus volledige toegang en eigendom hiervan, of is het gewoon via de chat belooft?...
Nogmaals: waarom zou iemand jou gratis en voor niets cryptocoins sturen? Hoeveel cryptocoins heb je al van Tweakers.net gekregen omdat je hier op het forum zit?...

Als je nu een gloednieuwe Bitcoin wallet aanmaakt, niet via die app maar via een derde onafhankelijke tool/partij, probeer dan eens je 'cryptocoins' daar naar over gemaakt te krijgen, pas dan heb je betaald gekregen, totdat je coins in je echte eigen wallet hebt heb je niets en wordt je gewoon opgelicht...

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Die wallet is in-app van de scammer zeg maar, anders noemt hij het ook geen 'ZRX wallet' wat geen bestaande wallet is (dat zou altijd nog een Ethereum wallet zijn).

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22:20
Je wordt keihard opgelicht, zoals anderen hier zeggen inderdaad.

• Niet online
[...]

Oke, ik ga mee in je verhaal. Stel dat dit alles inderdaad gebeurd is en je hebt na 12 uren 10 crypto's in je wallet. Wat ga je dan doen?

• Lol BR
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:52:
Helaas is de beste manier om iets te leren door keihard met je neus op de feiten te worden gedrukt. @Lol BR Ik zeg het je nog één keer: Je trapt hier in een scam, je wordt opgelicht. Je krijgt niet zomaar gratis cryptocurrency door simpele handelingen op je telefoon uit te voeren in een chat kanaal. Zonder een flinke investering in hardware met bijbehorende forste stroomkosten kan je niet dergelijke aantallen ETH "minen". Men probeert je op te lichten. Luister naar iedereen hier en steek je tijd in iets anders, want des te meer tijd je in dit "minen" gaat steken, des te meer geld het je gaat kosten. Je gaat hier geen cent aan verdienen, maar wel serieus geld aan verliezen. En dat heb je pas door als het weg is, dan zie je waarom iedereen hier je al enkele uren probeert te waarschuwen.

Ik heb het nu genoeg gezegd, als je het nu nog niet begrijpt dan ben ik bang dat je het pas doorhebt als je de volgende fase van de oplichting hebt doorlopen: Geld betalen om je "mining rewards" uitbetaald te kunnen krijgen. Je zegt dat dat niet het geval is, maar, dat is nog niet het geval, die stap volgt heel snel, let maar op. Mogelijk proberen ze ook eerst je vertrouwen te winnen door een paar keer kleine aantallen crypto naar je over te maken

Meer waarschuwen dan ik je al heb gedaan kan ik niet doen. Maar misschien willen anderen het wél blijven proberen, hopelijk luister je naar iedereen hier.
Ik geloof je wel maar er zijn ook app en website die je contracts aan bieden en die kan kopen voor 100 euro ofzo of meer dus zijn die ook dan fake ?

En die

website zeggen dan dat alles automatisch en dat jij thuis dan niks hoeft installeren

• Kheos
[...]

Mijn mond valt hier toch echt wel van open hoor.

Jij denkt echt dat je gewoon moet wachten en dat er dan magisch geld verschijnt?

Als ik genoeg geld heb, én ik zet dat op mijn bankrekening (en het dus eigenlijk aan de bank uitleen) én ik wacht een jaar, dan krijg ik daar enkele euro's intrest bovenop.

En jij verwacht dat je zonder geld te investeren, zonder iets te doen, zonder hardware aan te schaffen, zonder inspanning whatsoever je even op 3 dagen tijd 700 euro magisch krijgt?

• Niet online
Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:00:
[...]

Ik geloof je wel maar er zijn ook app en website die je contracts aan bieden en die kan kopen voor 100 euro ofzo of meer dus zijn die ook dan fake ?

En die

website zeggen dan dat alles automatisch en dat jij thuis dan niks hoeft installeren
Oh my god....

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Dit moet haast wel een troll zijn _/-\o_

Als je dit soort berichten begint te zien op internet fora, dan zal het einde van de bullrun wel in zicht zijn :+

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:32

Umbrah

The Incredible MapMan

De hele reden dat we in een silicon crisis zitten qua grafische kaarten/tsmc is juist gedeeltelijk (ook vanwege lockdowns, mega veel vraag, en veel nieuwe introducties, niet alleen miners!) vanwege miners... tenzij je, @Lol BR , een paar RTX3060Ti's hebt (een stuk of 5-6)/iets anders Ampere, en dat geheel een paar dagen ~1 á 2kW/u laat verbranden, ga jij géén ethereum krijgen. Al helemaal niet via een telefoon.

[Voor 12% gewijzigd door Umbrah op 27-03-2021 22:05]

• Lol BR
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:59:
[...]

Oke, ik ga mee in je verhaal. Stel dat dit alles inderdaad gebeurd is en je hebt na 12 uren 10 crypto's in je wallet. Wat ga je dan doen?
Als ik het in mijn wallet hebt dan beetje sparen en als genoeg heb dan uitlaten betalen by santos.eu ofzo of ander

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22:20
Junia schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:04:
Dit moet haast wel een troll zijn _/-\o_

Als je dit soort berichten begint te zien op internet fora, dan zal het einde van de bullrun wel in zicht zijn :+
Dit denk ik dus ook. We leven in 2021 en mensen trappen hier nog steeds in? Kan en wil het eigenlijk niet geloven maar mocht TS wel serieus zijn kunnen we maar beter ons best doen om hem in te laten zien dat 'ie flink in de zeik wordt genomen, I guess. 8)7

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:01
Dit zijn van die mensen die je vervolgens in opgelicht ziet en waar je ze hoort zeggen dat niemand gewaarschuwd heeft en het allemaal zo 'echt' leek.

We zijn hier echt aan een dood paard aan het trekken...

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Lol BR schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:05:
[...]

Als ik het in mijn wallet hebt dan beetje sparen en als genoeg heb dan uitlaten betalen by santos.eu ofzo of ander
Dan wil ik dus wel eens zien dat je dit daadwerkelijk kan doen. Niet dat de app het voort doet komen alsof dat 'gewoon' allemaal kan.

• Kheos
[...]

En die

Lees nog eens rustig alles wat iedereen al gepost heeft, lees dan je eigen post nog eens en probeer dan jouw vraag zelf te beantwoorden.

spoiler:
er bestaat geen gratis geld, er bestaat geen crypto mining waar je niks voor moet doen, en als het te goed klinkt om waar te zijn is het dat ook! Blijf heeeeeel ver weg van elke vorm van investeren, iedereen die jou geld belooft, zet je geld gewoon op een spaarrekening en laat het daar rustig staan. Begin niet met crypto, niet met aandelen, investeringen...

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22:30
[...]

welke telefoon heb je? Dan koop ik er 10.
10 telefoons x 10 eth per 12 uur is toch 292,000 euro per dag...
Kassa.. I'm in. All-in...

[Voor 46% gewijzigd door jack zomer op 27-03-2021 22:12]

• Lol BR
The Third Man schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Dan wil ik dus wel eens zien dat je dit daadwerkelijk kan doen. Niet dat de app het voort doet komen alsof dat 'gewoon' allemaal kan.
Is goed

• Taro
  • Niet online

Taro

[...]

En die

Waarschijnlijk wel, maar waar we het hier nu in dit topic over hebben is pure oplichting. Klaar.

Ik hoop dat je het inmiddels door hebt?

• Kheos
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:10:
[...]
Eerlijk? Ik twijfel daar heel sterk aan.

• Lol BR
Taro schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:10:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar waar we het hier nu in dit topic over hebben is pure oplichting. Klaar.

Jup heb door

• Taro
  • Niet online

Taro

Topic gesloten, de TS is hopelijk een stukje wijzer geworden en voor oplichting behoed.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee