Toon posts:

Software om muziek over te zetten van Mac naar iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• cavemanrikh
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-11-2021
Mijn vraag
Het overzetten lukt mij maar steeds niet om van macbook pro big sur geselecteerde muziek over te zetten naar iphone xs.
Daarom zoek ik een programma waar ik dit mee kan doen.
Wie weet hoe en waarmee ik dat mee kan doen naar Apple music.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:53

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Wat lukt er niet?

https://support.apple.com...mac-help/mchlbf6a1fab/mac

(Big Sur heeft trouwens 'Music' app en geen iTunes meer.)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:21
De ‘Music’ app (is iets anders dan Apple Music). Of anders misschien iFunBox?

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 19:36
Via Finder kun je toch naar jouw iPhone en dan via de tab music nummers selecteren om over te zetten?
Hier staat meer info.

[Voor 27% gewijzigd door Leut op 26-03-2021 22:08]

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 4.0

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
https://support.apple.com/en-us/HT204926

Gewoon met Apple Music via de cloud dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-09-2022
Hhet programma: iMazing

iMazing is zoals iTunes had moeten zijn.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• rayx
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-03 00:37

rayx

HUH?

Gewoon via apple music zie hierboven.
Met Imazing kan je beide kanten op; Iphone>mac>iphone.
Met een kabel is betrouwbaarder dan via wifi, maar dat kan ook.

en even Duckduckgo-en: transfer music from iphone to mac.
Er zijn tig programma's die dit kunnen.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee