Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Internet Radio? Fysieke Radio/muziekspeler
Wat is je budget?
100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek eigenlijk een vervanging voor de ouderwetse stereo toren. Inmiddels zijn al mijn CDs netjes opgeschoond op een NAS met plexserver aanwezig. Dus via de telefoon kan ik alles al bereiken binnenshuis. Nu vraag ik me af of ik een "normale' radio kan kopen die ook bij alle nummers kan die op de NAS staan zonder dat ik dat via de telefoon moet streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niks. Met de combinatie Radio en plex kom ik er niet.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wellicht zoek ik verkeerd en zou een radio die internetstream kan het al maar ik kan nergens de exacte combi met PLEX vinden. Indien het op een andere manier kan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Doel is dus vooral: 1 Radio/voorwerp waarop je op dat apparaat kun scrollen/bewegen naar de albums die in de library staan en kan afspelen.
Ik zoek een?
Internet Radio? Fysieke Radio/muziekspeler
Wat is je budget?
100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek eigenlijk een vervanging voor de ouderwetse stereo toren. Inmiddels zijn al mijn CDs netjes opgeschoond op een NAS met plexserver aanwezig. Dus via de telefoon kan ik alles al bereiken binnenshuis. Nu vraag ik me af of ik een "normale' radio kan kopen die ook bij alle nummers kan die op de NAS staan zonder dat ik dat via de telefoon moet streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niks. Met de combinatie Radio en plex kom ik er niet.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wellicht zoek ik verkeerd en zou een radio die internetstream kan het al maar ik kan nergens de exacte combi met PLEX vinden. Indien het op een andere manier kan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Doel is dus vooral: 1 Radio/voorwerp waarop je op dat apparaat kun scrollen/bewegen naar de albums die in de library staan en kan afspelen.
- Squeeek !!!