Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ASRock A320M-DVS R4.0

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Philemonz
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 05-05 18:28
Mijn vraag
Ik heb momenteel een ASRock A320M-DVS R4.0 in mijn PC zitten als processor, en nu wil ik een VR bril kopen. Dus ik zocht op wat voor specs ik nodig had, maar nu weet ik niet of deze wel sterk genoeg is. Ik kan er op google ook niet veel over vinden. De VR-bril waar ik voor wil gaan is de Oculus Quest 2. De rest van mijn onderdelen zijn wel sterk genoeg. Weet iemand of dit zo werkt?

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18:09
Dat is je moederbord en een moederbord heb ik nog nooit als minimale systeemeis zien staan. Welke cpu, ram, videokaart en voeding heb je?

[Voor 14% gewijzigd door Uszka op 26-03-2021 18:44]

• Philemonz
Mijn videokaart is een GTX 1050 ti, de voeding is 400 watt, 16 GB ram en mijn cpu is de Ryzen 5 2600 6core processor

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18:09
Lees dit eens en concludeer of je videokaart wel of niet wordt ondersteunt.

400w zegt niets, merk en type zegt alles.

• Philemonz
Ik heb een pre-build pc, maar er staat niet bij welk merk of type voeding het is, alleen het aantal watt.
Dit is de link van mijn pc: https://www.lalashops.nl/...r-gaming-pc-r5-apu-a6-old

• lamaa1
  • Registratie: mei 2016
  • Nu online
Philemonz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:31:
Ik heb een pre-build pc, maar er staat niet bij welk merk of type voeding het is, alleen het aantal watt.
Dit is de link van mijn pc: https://www.lalashops.nl/...r-gaming-pc-r5-apu-a6-old
Schroef de zijkant eraf en maak een foto van de voeding of kopieer het typenummer. Verwacht vaak geen geweldige voedingen als bedrijven alleen het wattage vermelden.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True