Toon posts:

MS Teams geen ringtone.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:27
Hallo allen,

Ik ben pas begonnen met het gebruiken van MS teams, en ik heb enkele berichten gekregen dat mensen mij hebben gebeld. Maar ik hoor geen ringtone.

Ik gebruik een USB headphone om te bellen. Nu wanneer ik dus de koptelefoon op heb kan je wel gewoon de ringtone horen.

In de sound settings staat alles op zijn hoogst, maar je hoort het niet goed vanuit de koptelefoon.

Is er een oplossing voor dit probleem zodat je het ook hoort vanuit je speakers van je laptop etc? en dan ook vanuit je koptelefoons? zodat ik de ringtone kan horen en zo dus gebeld kan worden.

Alle reacties

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:43

Je zou eens in je instellingen kunnen kijken, daar staat welke microfoon en luidspreker hij gebruikt voor de gesprekken. Wat lager kan je ook een "secondary ringer" instellen. Waarschijnlijk wil je de audio devices op USB headphone houden, maar bij secondary ringer je speakers selecteren.

• theduke1989
Ik heb daar al gekeken, al zie ik dat jij meer instellingen hebt dan ik zelf.

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:23
De speaker/microfoon worden niet gevonden / gezien...

Gebruik je team direct op de computer of binnen citrix / rdp?

• theduke1989
TEAMS heb ik als desktop app staan. Niks draait er in Citrix bij mij.

Ik heb misschien een veroudere versie? want ik had al de desktop, was alleen nog niet actief via O365. had dit gevonden, ga dit uitvoeren: https://www.technipages.c...s%20are%20visible%20again. misschien helpt het.

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:43
theduke1989 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:26:
TEAMS heb ik als desktop app staan. Niks draait er in Citrix bij mij.

Ik heb misschien een veroudere versie? want ik had al de desktop, was alleen nog niet actief via O365. had dit gevonden, ga dit uitvoeren: https://www.technipages.c...s%20are%20visible%20again. misschien helpt het.
Ik heb op dit moment onderstaande versie:
You have Microsoft Teams Version 1.4.00.7174 (64-bit). It was last updated on 3/24/21.
Misschien inderdaad eens kijken of er een update is

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:09
he weet je zekers als het de desktop app is want dit is exact het menu van de browser versie
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee