Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Eric0981
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 12-04 20:42
de soundbar geeft een knak/kraak geluid als ik van zender wissel via de digitale box van KPN. als je niet van kanaal wisselt is het er niet. Ook bij het aanzetten vd kpn box komt dit geluid voor.
ik kan het oplossen door de soundbar even van het stroom af te halen. kan daarna wel weer de kop opsteken.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
door in de KPN box stereo door te geven ipv auto (dus 5.1 of stereo) is het knakje weg. het viel me namelijk op dat niet alle kanalen dit knakje hadden. dus bij stereo geluid doorgeven was er geen probleem.

waar heeft dit mee te maken? weet iemand dit?

Alle reacties

• Wartopia
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
Ik heb deze issue ook, komt voor bij het wisselen van codecs. Bij Netflix gaat het bij mij in het menu helemaal crazy.

Dus stereo naar stereo kanaalwissel no issue, ga je van stereo naar dts of Dolby etc. Hoor je effe een *krak*

Ik kreeg het niet opgelost zonder functies op te offeren. Dus wat je zelf doet door het type geluid vast te zetten is idd de oplossing die ik ken. Hoop dat iemand anders hier nog iets op heeft gevonden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True