Toon posts:

Fantastisch gemaakte trailer (Warpath)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-03 21:18
Ik kwam, terwijl ik op mijn iPhone op youtube een filmpje wilde kijken, een advertentie tegen voor een oorlogsgame. Aangezien ik geen haast had, en het begin wel mooi vond, besloot ik om eens NIET te skippen.

Nou, wat een verassing. Zeg maar gerust, ik werd helemaal omvergeblazen. Ik kreeg er kippenvel van. En dit is voor een of ander gratis oorlogspelletje op een mobile device. Ik heb de trailer zelf nog eens apart gezocht op Youtube en daar stond hij natuurlijk ook op. Heb hem nu 3 keer helemaal gezien en ben echt flabbergasted.
Dit moet een kapitaal gekost hebben. Jammer dat ik verder helemaal niets kan vinden over een soort making-of. Wie dit gemaakt heeft is me een raadsel.

Hoe kan zoiets rendabel zijn? Die games lijken mij verder tamelijk belabberd eigenlijk. Zeker die "gratis" games.

Kijk zelf. Helemaal afkijken. Ik ben benieuwd naar de reacties.

YouTube: Warpath - Official Live Action Cinematic Trailer

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03 20:51

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hoe zoiets rendabel kan zijn?

Honderdduizenden keren bijna niets telt wel op. Als je er dan een paar duizend gevoelige mensen aan weet te verslaven, dan loop je lekker binnen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Het spel is volgens mij al een tijdje uit op Android (5 miljoen + downloads), dus ze zullen vast genoeg geld hebben gehad om die nieuwe trailer te kunnen maken.

Neemt niet weg dat F2P games wat mij betreft nog steeds een gezwel in de game industrie zijn :r

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03 18:38
Je zou er van staan te kijken hoeveel er soms met in-game verkoop verdient wordt.

Het gaat erom dat je een simpel spel aanbiedt dat laagdrempelig is om te spelen, met een hoge verslavingsfactor. Dat kan ook zijn 'even 10 minuutjes' spelen in de pauze of tijdens het wachten.
Verleidt vervolgens zo goed mogelijk de speler om wat geld uit te geven.

Zo speel ik zelf al jaren Gems of War, simpel spel met een paar leuke competitieve elementen, waarbij zo'n beetje alles gratis te verkrijgen is, maar (erg) veel tijd kost. Alleen al in de gilde met 30 man waar ik in zit, zijn er minstens 3 leden die meer dan 200 of zelfs 1000 euro hebben uitgegeven in de afgelopen paar jaar.
Quo ROI eigenlijk ongeëvenaard, want qua ontwikkelingskosten valt het reuze mee t.o.v. de AAA-games.

Bekend zijn de verdiensten van King (bekend van o.a. Candy Crush):
https://www.statista.com/...8974/king-annual-revenue/

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee