Beste mensen,
Eerder dan verwacht en heel toevallig op dezelfde dag heb ik zowel mijn nieuwe 5900x cpu als de Asus Dark Hero VIII moederbord binnen gekregen. (Die laatste voornamelijk voor het aantal usb poorten, passive koeling en de looks.)
Nu heb ik als zovelen last met het vinden van het meest geschikte geheugen.
Ik zoek een?
Ik zat te kijken naar de G.Skill Neo en zag op de site dat hier nieuwe versies van uitgekomen zijn
https://gskill.com/commun...2-for-AMD-Ryzen-5000-CPUs
Kan iemand mij vertellen of dit zin heeft in mijn systeem, of dat ik het beste pricewatch: G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN kan bestellen?
Wat is je budget?
De meeste pijn is al geleden of moet nog even op zich laten wachten (betaalbare 3080) dus voor nu mag het best wat kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, moet een beetje leuk staan naast mijn nzxt kraken koeler. En daarnaast natuurlijk een goede match zijn met mobo en cpu.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nieuwe psu zal er ook nog wel moeten komen ben ik bang.
Pc gebruik ik voor diverse dingen: audio productie, video bewerking, casual gaming, vr, msfs... Zo breed als maar zijn kan dus.
Belangrijkste vraag is dus, moet ik uitkijken naar die nieuwe geupdate versie?
Alvast bedankt!
Eerder dan verwacht en heel toevallig op dezelfde dag heb ik zowel mijn nieuwe 5900x cpu als de Asus Dark Hero VIII moederbord binnen gekregen. (Die laatste voornamelijk voor het aantal usb poorten, passive koeling en de looks.)
Nu heb ik als zovelen last met het vinden van het meest geschikte geheugen.
Ik zoek een?
Ik zat te kijken naar de G.Skill Neo en zag op de site dat hier nieuwe versies van uitgekomen zijn
https://gskill.com/commun...2-for-AMD-Ryzen-5000-CPUs
Kan iemand mij vertellen of dit zin heeft in mijn systeem, of dat ik het beste pricewatch: G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN kan bestellen?
Wat is je budget?
De meeste pijn is al geleden of moet nog even op zich laten wachten (betaalbare 3080) dus voor nu mag het best wat kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, moet een beetje leuk staan naast mijn nzxt kraken koeler. En daarnaast natuurlijk een goede match zijn met mobo en cpu.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 616,50 | € 616,50 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | € 499,- | € 499,- |
1 | Videokaarten | ASUS ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Elite Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,- | € 89,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 68,- | € 68,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 193,- | € 193,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.600,40 |
Nieuwe psu zal er ook nog wel moeten komen ben ik bang.
Pc gebruik ik voor diverse dingen: audio productie, video bewerking, casual gaming, vr, msfs... Zo breed als maar zijn kan dus.
Belangrijkste vraag is dus, moet ik uitkijken naar die nieuwe geupdate versie?
Alvast bedankt!