Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

G.skill updates

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Geer01
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09-06 16:22
Beste mensen,

Eerder dan verwacht en heel toevallig op dezelfde dag heb ik zowel mijn nieuwe 5900x cpu als de Asus Dark Hero VIII moederbord binnen gekregen. (Die laatste voornamelijk voor het aantal usb poorten, passive koeling en de looks.)

Nu heb ik als zovelen last met het vinden van het meest geschikte geheugen.

Ik zoek een?
Ik zat te kijken naar de G.Skill Neo en zag op de site dat hier nieuwe versies van uitgekomen zijn
https://gskill.com/commun...2-for-AMD-Ryzen-5000-CPUs
Kan iemand mij vertellen of dit zin heeft in mijn systeem, of dat ik het beste pricewatch: G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN kan bestellen?

Wat is je budget?
De meeste pijn is al geleden of moet nog even op zich laten wachten (betaalbare 3080) dus voor nu mag het best wat kosten.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, moet een beetje leuk staan naast mijn nzxt kraken koeler. En daarnaast natuurlijk een goede match zijn met mobo en cpu.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 9 5900X Boxed€ 616,50€ 616,50
1MoederbordenASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero€ 499,-€ 499,-
1VideokaartenASUS ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenNZXT S340 Elite Zwart€ 0,-€ 0,-
1WaterkoelingNZXT Kraken X63€ 134,90€ 134,90
1VoedingenCorsair RM550x Zwart€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesSamsung 850 EVO 250GB€ 89,-€ 89,-
1Solid state drivesSamsung 850 EVO 500GB€ 68,-€ 68,-
1Solid state drivesSamsung 980 Pro 1TB€ 193,-€ 193,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.600,40

Nieuwe psu zal er ook nog wel moeten komen ben ik bang.

Pc gebruik ik voor diverse dingen: audio productie, video bewerking, casual gaming, vr, msfs... Zo breed als maar zijn kan dus.

Belangrijkste vraag is dus, moet ik uitkijken naar die nieuwe geupdate versie?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Geer01
Nieuwe psu is besteld overigens, is een Be Quiet dark power pro 12 850W geworden, dat lijkt me genoeg en geeft hopelijk aan dat 't best wat mag kosten om hem een beetje future proof te krijgen.

Blijft alleen de vraag over die nieuwe G.Skills over.

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:15
Ik zou niet wachten en de pricewatch: G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN nemen. Die is duur en goed zat. Klokt makkelijk naar de infinity fabric met enkel XMP. Het is maar de vraag in hoeverre die nieuwe (en duurdere) beter is.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Wat maakt de Trident Z Neo beter dan bijvoorbeeld de pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC ?

• Geer01
@Djarune Dank voor het antwoord, toch maar ed 3600c16 uit jouw link besteld, denk niet dat ik veel verschil ga merken inderdaad en deze is op voorraad. Prijs maakt niet uit zag ik in de pricewatch maar dan kan maar zo veranderen zodra ze op voorraad komen.

@Olaf van der Spek , in dit geval toch de looks. Dat is waarschijnlijk geen 100 euro verschil waard maar als deze pc 5 jaar mee moet gaan en hij staat op mn bureau dan mag me dat best wat meer kosten.

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:15
Die Trident Z Neo bevat Samsung B-Die's. Die Ripjaw V set heeft SK Hynix chips. Vermoedelijk CJR's. Sheelt veel met overklokken. Op standaard XMP settings maakt het weinig uit.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True