Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Project PocKit

Pagina: 1
Acties:

• itguy013
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 12:49
Ik kwam gisteren op reddit het volgende project tegen (is op basis van Raspberry Pi):

https://pockit.ai/

PocKit is een computer, waarbij je BLOCKS op kunt aansluiten, waardoor de mogelijkheden kunnen worden uitgebreid. Mogelijke uitbreidingen zijn:
- Camera's
- Sensoren
- Networking (denk aan wifi/lan/bluetooth aansluiting)
- Compute module (hiermee voeg je extra rekenkracht toe)
- Motoren (om bijvoorbeeld planten automatisch water te geven)
- En ga zo maar door, BLOCKS worden continu ontwikkeld waardoor de mogelijkheden continu worden uitgebreid

Hierbij een kort introductiefilmpje waarbij het e.e.a. wordt uitgelegd. Het staat nog in z'n kinderschoenen, maar volgens mij kan dit nog zeker wat worden!

YouTube: A small, plug-and-play Linux computer — with Raspberry Pi (Project P...

Ik zal dit topic dan ook steeds uitbreiden met meer info zodra deze beschikbaar komt.

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput | Binance

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True