Toon posts:

[Multi] Magic Legends (PC Open Beta 23 maart)

Pagina: 1
Acties:

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Magic Legends is een Action-RPG uitgegeven door Perfect World van ontwikkelaar Crypsis Studios.
Het speelt zich af in het voor velen welbekende Magic universum.

Er zijn momenteel 6 verschillende characters (Planeswalkers). Elk met hun eigen kleur start-deck aan kaarten.

Het vernieuwende/verfrissende aan Magic: Legends tegenover veel andere MMORPG/ARPG's is hoe je deck werkt.

Je hebt een deck van 12 kaarten welke je selecteert uit de 180 kaarten (die je wel eerst moet verzamelen).
Deze mogen (in een later stadium) van 2 verschillende kleuren decks zijn waardoor de combinatie mogelijkheden eindeloos zijn.
In combat heb je 4 active spells, gebruik je een spel dan gaat deze terug naar je hand en komt er na 6 seconden een random nieuwe spell uit je hand voor terug. Hierdoor veranderd je skill-set dus continu gedurende combat!

Behalve het daadwerkelijk doorlopen van de levels en vechten is deckbuilding dus ook een groot onderdeel van dit spel.

De Open Beta is voor PC spelers gestart op 23 maart 2021; https://www.playmagiclegends.com/en
Voor console spelers is dit helaas momenteel nog onbekend.

26-03-2021: Work in Progress. Eerste simpele setup om gesprek op gang te brengen. Helpen aan de topicstart? Graag!

[Voor 6% gewijzigd door Thompson op 26-03-2021 09:29]

Beeromaniac

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02
Ik heb nu een uurtje of 4 in Magic: Legends zitten. Was eerst een Geomancer gestart maar dat voelde wat rommelig als melee tussen allerlei mobs die ik niet ken terwijl je zelf ook summons hebt rondlopen dus toch maar Necromancer gedaan en die bevalt me tot nu toe wel.
Belangrijkste bevindingen tot nu toe;
- Graphiqs prima, kan beter natuurlijk maar goed zat.
- Geluid is matig, klinkt wat schel(?) en maakt daardoor niet echt indruk, beetje rommelig
- Movement in de game hapert heel soms een beetje maar niks extreem storend, 1x echt vastgelopen en fast travel moeten gebruiken omdat ik vast hing aan het level.
- Verhaal/soorten mobs etc. lijken voor nu nog wat slapjes maargoed het is een beta en de eerste 10u worden als soort tutorial beschouwd dus dat is niet raar
- Héél erg wennen met skills die wisselen van button, wel interessant.
- 12 verschillende skills tegelijk actief (die je in een later stadium deckbuild uit 180+!) + basic attack + 2 standaard speciale attack + ultimate. Dat kost wel even wat tijd om onder de knie te krijgen als Spin2Win barbarian speler :+ Ik vergeet met enige regelmaat m'n basic Q/W te gebruiken.
- En dan heb ik nog 0 aandacht besteed aan spells upgraden, items upgraden etc. -> Nog meer opties/finetuning

Maar belangrijkste voor nu; Prima uurtjes vermaak en denk dat door de diepgang die het deckbuilden gaat geven het zeker ook voor wat langere tijd interessant kan blijven.

Gaat wel nog een tijd duren voor ik echt door heb wat ik in de gevechten nou eigenlijk aan het doen ben en effectief gebruik weet te maken van m'n skills.

[Voor 100% gewijzigd door Thompson op 29-03-2021 15:37]

Beeromaniac

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 09:09
Heb het een uurtje of wa gespeeld tot nog toe en speelt redelijk weg. Denk dat ze goed hun best gedaan hebben om de Magic sfeer te vangen. Ik hoor van vrienden nog wel wat klachten over framerate issues en dat het soms iets wat onoverzichtelijk is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee