Hi tweakers, na alle ophef vandaag over de notities van Ollongren en waar ze vandaan komen, ben ik eigenlijk wel benieuwd of we de gehele pagina met behulp van pc / software of gewoon ons eigen gezonde verstand kunnen ontcijferen. Puur of er nog meer schokkende zaken op de foto staan, of een aanwijzing van wie deze aantekeningen zijn. Ik kom volgens mij een aardig eindje maar de puzzelaar in mij wil hem compleet hebben 
De foto:
Ik begin:
Wie o wie kan nog wat aanvullen, help de nerd in mij
. Ik denk dat mijn photoshop skills 'op' zijn, iemand die er nog meer uit weet te halen?

De foto:
Ik begin:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| Aandachtspunten 2e ronde VVD en D66 Terugkoppeling Vragen en terugkoppeling aanwijzing twee verkenners in kringgesprek Voorzitter TK (onleesbaar) terugkoppeling hoofdpunten gesprekken 17 partijen op 22 / 23-3. Los van individuele partij terugkoppeling I. linkse partijen hielden elkaar niet echt vast II. inhoudelijke thema's / nationaal herstelplan (zie bijgevoegd overzicht) III. minderheidskabinet. weinig echt enthousiasme, enige steun IIII. meerderheid EK voor niemand een must 3e partij 1. PVV zie vragenlijst, proces 2. CDA a. Persoonlijk contact MR en SK op punt verkenners en punt deelname kabinet van CDA b. positie Omtzigt, functie elders c. (onleesbaar) CDA fractie d. inbreng CDA / keuze Hoekstra post in kabinet e. onderhandelingsstijl Hoekstra f. rondgang 2e gesprek CDA daarna (4e) en/of 5e partij (onleesbaar) (onleesbaar) keuze partij? (onleesbaar) niet, niet aan de beurt ... voorwaarde 2e linkse partij (EK 6 zetels) ... 8 zetels, EK 7 zetels |
Wie o wie kan nog wat aanvullen, help de nerd in mij

[Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 27-03-2021 00:25]