De zoon (11) van een vriend van mij wil een Game PC en daar help ik hem graag mee.
Ik kan prima het systeem in elkaar zetten, maar heb wat hulp nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alleen maar gamen, Fortnite, Minecraft en daar zal snel van alles bijkomen. Ik wil dat hij alle moderne games vloeiend kan spelen op 1080p, voor school gaat hij een laptop gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de € 800,- incl verzendkosten, assembleren ga ik samen met de nieuwe eigenaar doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een headset, die hij nu op zijn Playstation gebruikt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem met beeldscherm, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor Intel, maar ik sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Bij voorkeur niet, ik ben zelf niet de gebruiker, dus stabiliteit is belangrijk, ik wil voorkomen dat ik daar elke avond settings aan moet passen
Wat verwacht je van ons?
Een viendelijke kritische blik op hetgeen ik bij elkaar gezocht heb, ik heb wat inspiratie opgedaan in de BBG. Maar wellicht kan ik met wat kleine aanpassingen een voordeliger of sneller systeem bestellen. Ook graag een kritische blik op het beeldscherm.
Ik kan prima het systeem in elkaar zetten, maar heb wat hulp nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alleen maar gamen, Fortnite, Minecraft en daar zal snel van alles bijkomen. Ik wil dat hij alle moderne games vloeiend kan spelen op 1080p, voor school gaat hij een laptop gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de € 800,- incl verzendkosten, assembleren ga ik samen met de nieuwe eigenaar doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een headset, die hij nu op zijn Playstation gebruikt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem met beeldscherm, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor Intel, maar ik sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Bij voorkeur niet, ik ben zelf niet de gebruiker, dus stabiliteit is belangrijk, ik wil voorkomen dat ik daar elke avond settings aan moet passen
Wat verwacht je van ons?
Een viendelijke kritische blik op hetgeen ik bij elkaar gezocht heb, ik heb wat inspiratie opgedaan in de BBG. Maar wellicht kan ik met wat kleine aanpassingen een voordeliger of sneller systeem bestellen. Ook graag een kritische blik op het beeldscherm.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-10100F Boxed | € 90,29 | € 90,29 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B460M Gaming HD | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 (P) | € 224,03 | € 224,03 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master G2440HSU-B1 | € 138,25 | € 138,25 |
| 1 | Toetsenborden | Cooler Master Devastator 3 (US) | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX426C16FB3K2/16 | € 86,83 | € 86,83 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 63,78 | € 63,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 839,07 | ||