Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Videokaart
Voor mijn werk mag ik nieuwe hardware laten bestellen, ben op zoek naar een videokaart die 2 schermen op Quad HD / 4K resolutie aan kan sturen op 60Hz
Wat is je budget?
Hoeft geen dure kaart te zijn, het is voor werk dus ik ga er niet op gamen. Max budget rond de €150
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang hij maar werkt en stil is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaat om een wat oudere Dell XPS Minitower
Had zelf al deze gevonden: pricewatch: HP AMD Radeon R7 430 2GB
Hou me aanbevolen voor andere suggesties. Ik heb voorkeur voor 2x HDMI of 2X displayport.
Zolang het maar op 60Hz werkt, op 30Hz kan ik echt niet werken
En ik wil ook niet dat de schermen verschillen qua kleurweergave, heb het idee dat dit ook kan gebeuren als je 1 monitor op DP zet en de andere op HDMI.
Videokaart
Voor mijn werk mag ik nieuwe hardware laten bestellen, ben op zoek naar een videokaart die 2 schermen op Quad HD / 4K resolutie aan kan sturen op 60Hz
Wat is je budget?
Hoeft geen dure kaart te zijn, het is voor werk dus ik ga er niet op gamen. Max budget rond de €150
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang hij maar werkt en stil is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaat om een wat oudere Dell XPS Minitower
Had zelf al deze gevonden: pricewatch: HP AMD Radeon R7 430 2GB
Hou me aanbevolen voor andere suggesties. Ik heb voorkeur voor 2x HDMI of 2X displayport.
Zolang het maar op 60Hz werkt, op 30Hz kan ik echt niet werken

En ik wil ook niet dat de schermen verschillen qua kleurweergave, heb het idee dat dit ook kan gebeuren als je 1 monitor op DP zet en de andere op HDMI.