(ik moet het account nu al per web aktief maken van hem)
Hoezo MOET jijd at nou weer voor hem doen.. be a man stand up for your rights..
lol, Uhh er is bijna geen gratis internetprovider zonder poep. Freeler schijnt wel goed te zijn.
lol, Uhh er is bijna geen gratis internetprovider zonder poep. Freeler schijnt wel goed te zijn.
Verwijderd
www.hetnet.nl
Je hoeft niets te instaleren, dus gewoon zelf dial up verbinding aanmaken, emailaccount etc..
Je hoeft niets te instaleren, dus gewoon zelf dial up verbinding aanmaken, emailaccount etc..
idd freeler, 12move of hetnet..
freeler kost volgens mij 5 piek aanmelden ofzo dus ik zou voor 12move gaan..
Verwijderd
12move is wel relaxed, zit op zelfde netwerk als worldonline betaalde abo`s gaat wel hoor.. check..Op woensdag 15 augustus 2001 21:00 schreef PlayR het volgende:
idd freeler, 12move of hetnet..
Ik gebruik altijd tmfweb als backup: nog nooit een onzin mailtje gehad, aanmelden via web, snelle verbindingen (53K gemiddeld)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk.Op woensdag 15 augustus 2001 schreef Lawtje.com het volgende:
Hoezo MOET jijd at nou weer voor hem doen.. be a man stand up for your rights..
Wij tweakers zijn 'altijd wel de lul'.
Maar ja, je weet nooit of er een gratis vakantiereisje naar het koelere noorwegen erin zit.
Verwijderd
53k oh dat wil ik ook met mijn isdn modem... beter,, ga gelijk proberenOp woensdag 15 augustus 2001 21:31 schreef Chemist het volgende:
Ik gebruik altijd tmfweb als backup: nog nooit een onzin mailtje gehad, aanmelden via web, snelle verbindingen (53K gemiddeld)
Eeeeeeehhhhhm ik had het over bitjes ....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Same here. @home plat = modem erin, en TMFwebben.Op woensdag 15 augustus 2001 21:31 schreef Chemist het volgende:
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hey WorldOnline biedt toch ook gratis internet aan ? ik herriner me nog da ik een gratis WOL abbo had (nu adsl *zucht*)
Pagina: 1