Ik ben sinds enkele weken eigenaar van een LG CX-oled-tv en nu ben ik op zoek naar een goede allround koptelefoon. Ik ben geen audiofiel, maar ik apprecieer wel goed geluid. Wireless, want draad is geen optie met 3 honden in huis.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Sony wh-1000xm3.
Ik wil de koptelefoon voornamelijk gebruiken om series en films te bekijken via de meegeleverde streaming apps (Netflix, Disney+, Apple TV, Prime Video en in mindere mate Youtube) en daarnaast ook om te gamen (Xbox Series X).
Om te gamen heb ik al een oplossing gevonden door gebruik te maken van een V-Moda Boompro Microphone.
Wat mij meer zorgen baart, zijn eventuele syncing issues bij het streamen van films en series.
- Heeft iemand hier ervaring mee?
- Is het gebruik van een transmitter aangewezen, zoja dewelke?
- Zijn er betere koptelefoons op de markt voor mijn use case (+- dezelfde prijsklasse)?
Ik heb mijn oog laten vallen op de Sony wh-1000xm3.
Ik wil de koptelefoon voornamelijk gebruiken om series en films te bekijken via de meegeleverde streaming apps (Netflix, Disney+, Apple TV, Prime Video en in mindere mate Youtube) en daarnaast ook om te gamen (Xbox Series X).
Om te gamen heb ik al een oplossing gevonden door gebruik te maken van een V-Moda Boompro Microphone.
Wat mij meer zorgen baart, zijn eventuele syncing issues bij het streamen van films en series.
- Heeft iemand hier ervaring mee?
- Is het gebruik van een transmitter aangewezen, zoja dewelke?
- Zijn er betere koptelefoons op de markt voor mijn use case (+- dezelfde prijsklasse)?