fijne koptelefoon voor discord en multimedia

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalfs
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-08 14:49
Dag Allen, ik zoek een koptelefoon die ik kan gebruiken voor discord en multimedia/browsen. de catch is dat ik redelijk dichtbij een tv/geluid van anderen zit. ik heb dus eigenlijk behoefte een (passieve) noise canceling. aanvullende voorwaarde is een toegankelijke mute knop.verdere voorkeur is een draaddloos model.

nu heb ik al een poos mn oog op de WH-1000XM3. wat mij weerhoud is dat ik bang ben dat koptelefoons alleen van de microfoon gebruik kunnen maken in een bepaalde modus die storend lage kwaliteit geluid weergeeft. de zogenaamde Headset of Headphones modus.

enig idee of hier een oplossing voor is? of zit vast aan het gaming headset segment?

(aanvullende referentie van de situatie https://www.reddit.com/r/...wh1000xm3_discord_issues/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:00
Volgens mij had dit met BT te maken en heeft elk headset dit? Tenminste ik heb er nooit een zonder deze issue gehad. Is dit niet gewoon op te lossen door hem bekabeld te gebruiken?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:00

BM

Moderator Spielerij
Hier kun je volgens mij het beste voor terecht in het volgende topic: [Multi] Algemeen Headset Topic

Deze gaat dan op slot :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.