Vraag

• MaxDijk1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-03-2021
Hoi Hoi

wij zijn verhuisd en zitten hier met glasvezel. Nu heeft de oude inwoner zijn modem (fritzbox 7360) gewoon laten hangen want wij gingen toch naar fiber. Nu wou ik laatst in het programma van de fritzbox. En heb hem dus gereset. Alles werkt gewoon nog alleen valt het internet telkens weg op alle apparaten. Het valt weg en na paar seconden is het er weer. Wat ik het rare vind is dat ik wel gewoon 4 streepjes heb en mijn laptop op de ethernet is aangesloten. Kan dit probleem worden verholpen want ik wordt er lichtelijk geïrriteerd van.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• mash_man02
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:09
Heb je het zelfde als je bedraad aansluit op je Fritzbox ? En zie je dan iets in de logging ?

Asus X570-E AMD ryzen 3700x 32Gb RX 5700 XT

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-03 09:10

Tens

fits the description

Dat wegvallen is op vaste intervallen? erg korte ip-leasetijd mss.

Die Fritzbox is standaard bij je provider?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
De oude bewoner heeft hem laten hangen..want jullie gingen naar fiber.

Waarom gebruik je hem dan? Heb je van je fiber boer geen modem gekregen? Hoe oud is die fritsbox?

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
De FRITZ!Box 7360 is inmiddels best wat verouderd, kun je niet upgraden naar een 7590 ofzo?

Heb je 'm ingesteld om notificaties naar je te mailen?
Mijn internet viel van de week ook zomaar uit, toen bleek uit mijn mail dat hij zich gereboot had na een automatische update. Ik weet niet of de 7360 nog updates krijgt, maar dat zou wel een paar seconden uitval verklaren.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee