Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• MaxDijk1
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 29-03 11:34
Hoi Hoi

wij zijn verhuisd en zitten hier met glasvezel. Nu heeft de oude inwoner zijn modem (fritzbox 7360) gewoon laten hangen want wij gingen toch naar fiber. Nu wou ik laatst in het programma van de fritzbox. En heb hem dus gereset. Alles werkt gewoon nog alleen valt het internet telkens weg op alle apparaten. Het valt weg en na paar seconden is het er weer. Wat ik het rare vind is dat ik wel gewoon 4 streepjes heb en mijn laptop op de ethernet is aangesloten. Kan dit probleem worden verholpen want ik wordt er lichtelijk geïrriteerd van.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• mash_man02
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 17-06 13:56
Heb je het zelfde als je bedraad aansluit op je Fritzbox ? En zie je dan iets in de logging ?

Asus X570-E AMD ryzen 3700x 32Gb RX 5700 XT

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Tens

functie elders

Dat wegvallen is op vaste intervallen? erg korte ip-leasetijd mss.

Die Fritzbox is standaard bij je provider?

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Nu online
De oude bewoner heeft hem laten hangen..want jullie gingen naar fiber.

Waarom gebruik je hem dan? Heb je van je fiber boer geen modem gekregen? Hoe oud is die fritsbox?

• Oon
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
De FRITZ!Box 7360 is inmiddels best wat verouderd, kun je niet upgraden naar een 7590 ofzo?

Heb je 'm ingesteld om notificaties naar je te mailen?
Mijn internet viel van de week ook zomaar uit, toen bleek uit mijn mail dat hij zich gereboot had na een automatische update. Ik weet niet of de 7360 nog updates krijgt, maar dat zou wel een paar seconden uitval verklaren.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True