Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• michelstreurman
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13-04 01:28
Ik ben pas geleden weer begonnen met het overclocken van deze kaart en heb hem stabiel op een curve waarbij ik gemiddeld rond de 2100-1950MHz (tijdens games als World of Warcraft) op de core draai en een vaste +1000 op het vram... echter word ik teruggehouden door de bios die de max power limit op 112% staat... Nu weet ik dat er op mijn kaart een TU102 heeft en niet een TU102-A, nu zit ik mij dus af te vragen of er biossen bestaan die het powerlimit verhogen op de TU102 kaarten?

Hier even een linkje naar de kaart op de Gigabyte site: https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N208TWF3-11GC#kf

Het gaat hier dus om de non-OC versie.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True