Op zoek naar een CPU mount voor mijn PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAce
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-05 19:45
Ik heb sinds kort een nieuwe zit-sta bureau. Hiervoor ik had een CPU mount gekocht voor mijn computer van Equip (https://www.megekko.nl/pr...der-desk-CPU-holder-Zwart) zodat het omhoog/omlaag brengen van mijn tafel geen problemen zou moeten opleveren ivm de kabels en mijn pc mooi opgeborgen zou moeten zijn (ben niet van de RGB dus hoef de kast niet echt te zien)

Echter liep ik tegen een probleem aan en dat was dat mijn computer case (https://tweakers.net/pric...o-pro-2-closed-panel.html) te groot is voor de CPU mount.

Van wat ik online had kunnen vinden kwam ik dus op bovengenoemde CPU mount uit waarvan de afmetingen zouden moeten kloppen wat dus niet het geval was. Ik heb ook verder gezocht naar andere CPU mounts en kon helaas niks vinden.

Weten jullie toevallig van een CPU mount af die ik kan gebruiken voor mijn case?
Is er een andere mogelijkheid om mijn computer niet op mijn bureau te hebben maar ergens anders waarbij de kabels goed opgeborgen zijn?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Zoek eens op pc houder onder tafel...

Waarom gekko het een cpu houder noemt? Een cpu houder zit op je moederbord de cpu zit daar in...

Jij wilt gewoon een pc houder. Of een pc mount.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:23

g0tanks

Moderator CSA
jack zomer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:26:
Zoek eens op pc houder onder tafel...

Waarom gekko het een cpu houder noemt? Een cpu houder zit op je moederbord de cpu zit daar in...

Jij wilt gewoon een pc houder. Of een pc mount.
Geen idee waarom, maar die dingen worden door verschillende fabrikanten inderdaad 'CPU holder' genoemd.

@xAce was je deze al tegengekomen? pricewatch: Newstar CPU desk mount (CPU-D025BLACK)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAce
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-05 19:45
g0tanks schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:32:
[...]

Geen idee waarom, maar die dingen worden door verschillende fabrikanten inderdaad 'CPU holder' genoemd.

@xAce was je deze al tegengekomen? pricewatch: Newstar CPU desk mount (CPU-D025BLACK)
Dit ding was ik inderdaad tegengekomen alleen zag ik dat bij sommige mensen de aansluitingen brak waardoor ik het niet heb genomen. Misschien toch even proberen.