Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de desktop eigenlijk alleen maar gebruiken als huis/tuin/keuken computer waar af en toe op gegamed gaat worden. spellen die er op gespeeld gaan worden zijn World of Warcraft en League of Legends. Verder geen games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 700-800 euro, liever aan de goedkopere kant. Ik wil hem best zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur zijn muis/keyboard/beeldscherm
Verder kan ik wss nog een oude videokaart van een vriend van mij gebruiken voordat ik zelf een nieuwe koop. (pricewatch: MSI N650Ti-2GD5 BE)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nodig. Liefst een videokaart die World of Warcraft op een prima kwaliteit (hoeft niet het hoogste te zijn) en op 60 fps kan draaien. 16 GB ram zou denk ik ook nodig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel een kaart voor wifi. kabel leggen kan een probleem zijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf de BBG overgenomen van Maart. Nu heb ik vooral twee vragen: (1) kan ik zonder een nieuwe videokaart WoW op een prima kwaliteit/fps spelen? (2) wat voor videokaart zouden jullie aanraden?
Verder sta ik natuurlijk open voor overige opmerkingen.
Ik ga de desktop eigenlijk alleen maar gebruiken als huis/tuin/keuken computer waar af en toe op gegamed gaat worden. spellen die er op gespeeld gaan worden zijn World of Warcraft en League of Legends. Verder geen games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 700-800 euro, liever aan de goedkopere kant. Ik wil hem best zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur zijn muis/keyboard/beeldscherm
Verder kan ik wss nog een oude videokaart van een vriend van mij gebruiken voordat ik zelf een nieuwe koop. (pricewatch: MSI N650Ti-2GD5 BE)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nodig. Liefst een videokaart die World of Warcraft op een prima kwaliteit (hoeft niet het hoogste te zijn) en op 60 fps kan draaien. 16 GB ram zou denk ik ook nodig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel een kaart voor wifi. kabel leggen kan een probleem zijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf de BBG overgenomen van Maart. Nu heb ik vooral twee vragen: (1) kan ik zonder een nieuwe videokaart WoW op een prima kwaliteit/fps spelen? (2) wat voor videokaart zouden jullie aanraden?
Verder sta ik natuurlijk open voor overige opmerkingen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 155,- | € 155,- |
1 | Moederborden | Asus Prime B460M-A | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX426C16FB3K2/16 | € 46,80 | € 46,80 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
Totaal | € 518,68 |