Toon posts:

Budgetgame PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kafefo
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-02-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de desktop eigenlijk alleen maar gebruiken als huis/tuin/keuken computer waar af en toe op gegamed gaat worden. spellen die er op gespeeld gaan worden zijn World of Warcraft en League of Legends. Verder geen games.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 700-800 euro, liever aan de goedkopere kant. Ik wil hem best zelf in elkaar zetten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur zijn muis/keyboard/beeldscherm
Verder kan ik wss nog een oude videokaart van een vriend van mij gebruiken voordat ik zelf een nieuwe koop. (pricewatch: MSI N650Ti-2GD5 BE)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nodig. Liefst een videokaart die World of Warcraft op een prima kwaliteit (hoeft niet het hoogste te zijn) en op 60 fps kan draaien. 16 GB ram zou denk ik ook nodig zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel een kaart voor wifi. kabel leggen kan een probleem zijn.

Ga je overklokken?
Niet van plan.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf de BBG overgenomen van Maart. Nu heb ik vooral twee vragen: (1) kan ik zonder een nieuwe videokaart WoW op een prima kwaliteit/fps spelen? (2) wat voor videokaart zouden jullie aanraden?
Verder sta ik natuurlijk open voor overige opmerkingen.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed€ 155,-€ 155,-
1MoederbordenAsus Prime B460M-A€ 81,90€ 81,90
1BehuizingenFractal Design Focus G Mini€ 49,99€ 49,99
1ProcessorkoelingCooler Master Hyper 212 EVO€ 30,-€ 30,-
1Geheugen internHyperX Fury black HX426C16FB3K2/16€ 46,80€ 46,80
1VoedingenCooler Master MWE Bronze 450W V2€ 49,99€ 49,99
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 105,-€ 105,-
Totaal€ 518,68

Alle reacties

• Baardhaas
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 15:58
Kafefo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:51:
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf de BBG overgenomen van Maart. Nu heb ik vooral twee vragen: (1) kan ik zonder een nieuwe videokaart WoW op een prima kwaliteit/fps spelen? (2) wat voor videokaart zouden jullie aanraden?
Verder sta ik natuurlijk open voor overige opmerkingen.
Je hebt niet vermeld wat voor resolutie je monitor is, maar aangenomen dat het 1080p is, dan ga je niet heel vrolijk worden van WoW op je GTX650 ti. Maar het zal wel draaien als je genoegen neemt met lagere settings. op dit moment is de GPU-markt zo oververhit dat ik je adviseer om gewoon die oude kaart te blijven gebruiken en toe te happen als de prijzen zakken of als er een goed tweedehands aanbod komt.

Verder kan je nog voor de i510400F kiezen, aangezien je een videokaart hebt.

Geheugen kan iets goedkoper.

• Kafefo
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-02-2022
Ah ja, sorry! Mijn monitor is: pricewatch: LG 29EA73-P Zwart Dus het is 1080p, maar wel 21:9.

Ik ben op zich prima met lagere settings, ik speel op het moment WoW op een laptop met 8gb Ram, I5-7200U(H) en een NVIDIA GeForce 940 MX.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee