Ik heb een Philips 439P9H monitor aangeschaft omdat deze met 1 USB-C kabel met mijn laptop verbonden kan worden voor beeld, usb, internet en stroom.
De monitor heeft een resolutie van 3840x1200 maar als ik de laptop met USB-C aansluit krijg ik een maximale resolutie van 2560x1200.
Als ik een HDMI kabel gebruik krijg ik wel de resolutie van 3840x1200 maar dan heb ik een 2e kabel nodig voor de overige verbindingen. Ook heeft deze monitor maar 1 HDMI in dus kan ik mijn pc niet aansluiten.
Laptop: HP ZBook 15 G3 T7V50ET
Laptop heeft een thunderbolt 3.0 output.
Ik heb de volgende kabels geprobeerd zonder resultaat:
- Meegeleverde USB-C naar USB-C kabel
- USB naar USB-C kabel (ook andersom)
- Thunderbolt 3.0 kabel
- USB-C naar USB-C kabel
Mijn vraag is dus wat doe ik verkeerd? Ligt dit aan de laptop, de monitor of aan de kabel.
De monitor heeft een resolutie van 3840x1200 maar als ik de laptop met USB-C aansluit krijg ik een maximale resolutie van 2560x1200.
Als ik een HDMI kabel gebruik krijg ik wel de resolutie van 3840x1200 maar dan heb ik een 2e kabel nodig voor de overige verbindingen. Ook heeft deze monitor maar 1 HDMI in dus kan ik mijn pc niet aansluiten.
Laptop: HP ZBook 15 G3 T7V50ET
Laptop heeft een thunderbolt 3.0 output.
Ik heb de volgende kabels geprobeerd zonder resultaat:
- Meegeleverde USB-C naar USB-C kabel
- USB naar USB-C kabel (ook andersom)
- Thunderbolt 3.0 kabel
- USB-C naar USB-C kabel
Mijn vraag is dus wat doe ik verkeerd? Ligt dit aan de laptop, de monitor of aan de kabel.