Club 3D

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
ik heb ergens een Club 3D Geforce 2 GTS Pro 64 mb gezien voor 389,- voor een GTS Pro is dit goedkoop, maar is dit ook een goed merk of is de Powercolor (voor 399,-) sneller?

The devil is in the details.

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 19:57 schreef Marc00 het volgende:
ik heb ergens een Club 3D Geforce 2 GTS Pro 64 mb gezien voor 389,- voor een GTS Pro is dit goedkoop, maar is dit ook een goed merk of is de Powercolor (voor 399,-) sneller?
power collor is ook maar een brak merk en presteerd zeker 10 % minder dan een asus

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik zou niet kijken op een tientje meer of minder.

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 19:59 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

power collor is ook maar een brak merk en presteerd zeker 10 % minder dan een asus
Dat betwijfel ik, waar heb je die info vandaan? Zit je niet gewoon een Ultra met een normale GTS te vergelijken?

• Hahn
Maar is het nou wel een goede? (zeg maar Powercolor kwaliteit? Niet dat dat echt goed is maar voor die prijs)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
hmmmmm Club3D is de vervanger van Powercolor, maar waarschijnlijk is de kwaliteit van de producten ook wat hoger nu.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Hahn
he? is Club 3D de vervanger? waarom is Powercolor dan duurder? en is ie overal nog te koop

• MGSNK
nouja, dat zal wel komen omdatz e veel efficienter gaan werken en goedkoper, kijk eens in de pricewatch voor de nieuwe producten, JAWEL, Radeons en KYRO II, dat zegt genoeg... ze zijn gewoon breeder gaan werken.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Hahn
maar is dit nou een goeie kaart?
en heeft iemand deze of een andere Club 3D kaart? en wat is hun website? (nee niet .com want dat is een gay site ofzo)

• MGSNK

• Hahn
ik snap echt niks van die site ook al is ie wel engels. Er staat nog geeneens informatie over de videokaarten. (en Club 3D is een onder deel van Powercolor geen vervanger)

Verwijderd

Ik heb ze sins kort ook in het assortiment zitten...ziet er best netjes uit eigelijk. Ik zal eens kijken of ik binnenkort een paar benchies op tweakers kan posten.

• Hahn
ok alvast bedankt

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Gebruik je de Search niet ofzo??

[topic=200696]

Oftewel: Powercolor IS Club3d...

bron scan: mailtje ECL computers....