Toon posts:

PC start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jeronimo1968
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-07 18:36
Als ik m’n ASUS laptop aanzet, krijg ik het ASUS logo in beeld op t zwarte scherm. Vervolgens verdwijnt dit logo en houdt ik een zwart scherm over. Hij start niet verder op.
Bij andere pogingen (nadat ik de PC via de aan-uit-knop weer uit en aanzet) blijft het ASUS logo in beeld, maar start ook dan niet verder op.
Ik heb ook al een paar keer geprobeerd om hem op te starten door de shift knop in te drukken bij het opstarten.
Dan weer het ASUS logo met na enkele seconden de melding “automatisch herstel voorbereiden”
Vervolgens springt het scherm op zwart en kan ik wachten zolang ik wil, maar er komt verder geen beweging in m’n PC.
Weet iemand wat ik nu nog kan doen?
Alvast bedankt

Jeroen

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jeronimo1968
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-07 18:36
Ik heb m even een uurtje laten rammelen. Vervolgens kwam er een blauw scherm met de melding opnieuw starten of geavanceerde opties. Heb m opnieuw gestart en hij doet t weer ;)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee