Wijziging User Review - AxelvHeeswijk Elpee

Pagina: 1
Acties:
  • 934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:53
Is het mogelijk mijn review te veranderen bij deze verkoper? Mijn product ging namelijk binnen de garantietermijn stuk, nadat ik er met de verkoper uit wilde komen, was hij niet voornemens met een redelijk voorstel te komen. Tevens ben ik beledigd en bedreigd door meneer. Ik heb hem toendertijd 5 sterren gegeven, dit moeten er z.s.m. 1 worden, waarna ik deze uiteraard zal toelichten.

[ Voor 37% gewijzigd door elpee op 23-03-2021 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Is het mogelijk hier een reactie op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-05 13:23

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Ik voel niet de behoefte om nog in contact te treden met deze persoon. We gaan er duidelijk niet uitkomen. Ik heb toendertijd, op zijn verzoek en uit blijk van vertrouwen, vrij snel 5 sterren gegeven. Na een week had ik al problemen met mijn laptop en ik heb dit meteen aangekaard, de afgelopen week escaleerde het. De interactie verliep overigens via Whatsapp. Mocht er behoefte zijn dan ben ik bereid whatsappberichten door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectTL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21:02
*doe eens niet*

[ Voor 78% gewijzigd door Microkid op 25-03-2021 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
@Microkid Wellicht is het handig als je mij uitlegt wat nu de procedure is aangezien er dus geen communicatie mogelijk is. Bij voorbaat dank.

[ Voor 18% gewijzigd door elpee op 25-03-2021 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Apart dat er niet gereageerd wordt. @Microkid Zou je mijn review bij de betreffende persoon in ieder geval willen weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:21
elpee schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 18:17:
Apart dat er niet gereageerd wordt. @Microkid Zou je mijn review bij de betreffende persoon in ieder geval willen weghalen?
Dit is nu eenmaal een deel van het forum waar men niet bovenop zit, dus geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga niks weghalen. Jullie mogen er samen uit komen. Komen jullie er niet uit dan blijven de reviews wederzijds gewoon staan.
Daarnaast is het ook zo @elpee dat er meer speelt dan hier gemeld, maar dat weet je zelf ook wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.