Hallo, Ik ben al een tijdje uit de running met systemen bouwen, denk zo'n 3 jaartjes. Nu werd er mij gevraagd om een nieuw systeem te assembleren. Game PC, 1500€ en moet Forza Horizon 4 af kunnen spelen, En wat snelle opslag. Voor de rest gewoon Windows draaien, heeft een Samsung 860 evo ssd van 500gb, kan hergebruikt. Overclocken is niet van toepassing.
Wat mag het systeem gaan kosten. 1500 is het budget, maar als dat iets word overschreden is dat niet zo'n probleem.
Wat ik verwacht is dat we een mooi systeem kunnen samenstellen voor het aangegeven budget.
Ik zit alleen wat met de videokaart, wat is verstandig om hier mee te doen, wachten wanneer deze weer beter leverbaar worden of gewoon bestellen en wachten.
Hieronder een kleine samenstelling tot hoever ik zelf ongeveer ben gekomen.
Case: Be quiet! Pure Base 500 Black
Mobo: Gigabyte X570 Aorus Elite
CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
SSD: Adata XPG Gammix S11 Pro 2TB (M.2 2280)
RAM: G.Skill Ripjaws V 64GB DDR4-3200 CL16 quad kit
CPU koeler: Be quiet! Dark Rock Pro 4
Voeding: Seasonic Focus GX-650
GPU: ???
Hiermee zit ik ongeveer op een bedrag van €1150 ex GPU
Wat mag het systeem gaan kosten. 1500 is het budget, maar als dat iets word overschreden is dat niet zo'n probleem.
Wat ik verwacht is dat we een mooi systeem kunnen samenstellen voor het aangegeven budget.
Ik zit alleen wat met de videokaart, wat is verstandig om hier mee te doen, wachten wanneer deze weer beter leverbaar worden of gewoon bestellen en wachten.
Hieronder een kleine samenstelling tot hoever ik zelf ongeveer ben gekomen.
Case: Be quiet! Pure Base 500 Black
Mobo: Gigabyte X570 Aorus Elite
CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
SSD: Adata XPG Gammix S11 Pro 2TB (M.2 2280)
RAM: G.Skill Ripjaws V 64GB DDR4-3200 CL16 quad kit
CPU koeler: Be quiet! Dark Rock Pro 4
Voeding: Seasonic Focus GX-650
GPU: ???
Hiermee zit ik ongeveer op een bedrag van €1150 ex GPU