Toon posts:

Deurslot controle voor domme deur

Pagina: 1
Acties:

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 21:52
Ik heb verschillende deuren waar ik, wegens kosten, het overdreven vind om een slim deurslot zoals een Nuki te installeren.
Het enige wat ik graag zou willen weten is of deze deuren op slot zijn.

Dit lijkt mij iets wat voor veel mensen interessant is maar ik kan hier geen smart oplossing voor vinden.

Het beste wat ik heb kunnen vinden in een DIY oplossing zoals dit https://community.home-as...nd-a-soldering-iron/49445

Heeft iemand een betere, mooiere of makkelijkere oplossing hiervoor?

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:58
Wat voor iets zoek je dan?

Persoonlijk zou ik de draadjes er iets netter aangemaakt hebben, maar voor zo'n oplossing vind ik het best netjes gelukt.

Heb dat ook zelf op mn lijstje staan om nog te maken bij de schuur/schutting deur. En in plaats van een veer, had ik een pushbutton in gedachten. Maar dat is natuurlijk hetzelfde idee.

• dongilles
Wel hetzelfde principe maar dan eigenlijk iets draadloos en kant en klaar.

Geen idee of dit systeem er is

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:58
Vermoed dat dat er niet is, maargoed ik ben gestopt met zoeken toen ik deze oplossing tegenkwam.

Daarnaast is dit draadloos (zigbee), en zul je altijd iets in het slot en buiten het slot hebben want draadloos = batterij en die moet je ergens kwijt.

• dongilles
Ja nu je het zegt zal inderdaad de batterij het probleem zijn om ook de sensor in het slot draadloos te maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee