Ik zoek een?
Telefoon
Wat is je budget?
100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het wordt de eerste telefoon(s) voor mijn zoon en dochter, die op het punt staan naar de middelbare school te gaan. Het is echt om te wennen en kijken hoe het gaat. Als ze er goed mee omgaan kan er altijd een leukere telefoon komen.
Wat gaan ze doen?
- Whatsapp
- Bellen
- Foto's maken (niveau kiekjes)
- Simpele spelletjes (sudoku, Candy crush etc).
Wat heb je zelf al gevonden?
Teveel om op te noemen.... alleen kom je dan vaak op telefoons die oud zijn (moto G5) en dat vind ik ook weer niet zo handig ivm updates.
Ik kijk nu naar Huawei Y5p, maar die heeft geen google services, dus dat lijkt me ook niet ideaal.
Qua merken ben ik niet merkentrouw.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ze zijn klein (en zullen nooit echt groot worden^^), dus liefst een 5" of kleiner toestel.
Telefoon
Wat is je budget?
100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het wordt de eerste telefoon(s) voor mijn zoon en dochter, die op het punt staan naar de middelbare school te gaan. Het is echt om te wennen en kijken hoe het gaat. Als ze er goed mee omgaan kan er altijd een leukere telefoon komen.
Wat gaan ze doen?
- Bellen
- Foto's maken (niveau kiekjes)
- Simpele spelletjes (sudoku, Candy crush etc).
Wat heb je zelf al gevonden?
Teveel om op te noemen.... alleen kom je dan vaak op telefoons die oud zijn (moto G5) en dat vind ik ook weer niet zo handig ivm updates.
Ik kijk nu naar Huawei Y5p, maar die heeft geen google services, dus dat lijkt me ook niet ideaal.
Qua merken ben ik niet merkentrouw.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ze zijn klein (en zullen nooit echt groot worden^^), dus liefst een 5" of kleiner toestel.
[Voor 8% gewijzigd door roffeltjes op 23-03-2021 12:55]