Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• nxt0206
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 29-04 23:53
Ik zoek een?
Kef ls50

Wat is je budget?
€400.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil een 3de kef aanschaffen die gaat dienen als center speaker

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb me rot gezocht op internet en marktplaats zonder resultaat. Ze worden alleen per paar verkocht. Worst thing is nog dat ze een uitlopend model zijn waardoor het niet makkelijker wordt.

Welke vragen heb je hier nog over?
weet iemand hier toevallig nog waar ik een single kef ls50 kan kopen voor niet een te gekke prijs?
Of is er toevallig een medetweaker ook op zoek naar een single ls50? Dan kunnen we samen 1 paar kopen. Bij iear zijn ze nu €375 per stuk, alleen per 2 te koop.

Uiteraard kan ik ook een paar kopen en dan 1 proberen te verkopen. Echter loop ik dan wel een risico dat ik hem niet weg krijg.

Beste antwoord (via FeaR op 10-04-2021 12:41)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dit neigt inderdaad meer naar Vraag & Aanbod dan wel een actie om iets samen te kopen, beide niet toegestaan op het forum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
https://tweakers.net/aanbod/ hier kan je er eentje vragen :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dit neigt inderdaad meer naar Vraag & Aanbod dan wel een actie om iets samen te kopen, beide niet toegestaan op het forum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True