Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Review kopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tantrum
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 02-04 14:56
Is het toegestaan, dat bedrijven die op Pricewatch zijn vermeld, klanten per mail een verzoek sturen om een review te plaatsen met een beloning in het vooruitzicht?

Alle reacties

• Deshmir
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15:24
@Tantrum Dat is zelfs 1 van de opties als je een review plaatst.
Dit om duidelijk te maken wat de incentive is

• ChaserBoZ_
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:07
De incentive gaat over het verstrekken van de review, niet per definitie voor een positieve neem ik aan ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Tantrum
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 02-04 14:56
Mijn ervaring met betreffende webshop was inderdaad negatief. Dat heb ik ook via mail laten weten en zelfs gedreigd met juridische stappen. Binnen een dag na die mail had ik het bestelde binnen. En dan nu om een review vragen met met als aanbod een kans op €250,- korting bij een volgende aankoop.
Ik begrijp uit jullie reactie, dat het vaker voorkomt, maar eigenlijk een slechte manier van doen is.
Thx

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14:33
Het onprettige hiervan is dat bedrijven in de pricewatch er goed voor staan. Hier bijvoorbeeld. Je ziet bedrijven met 5*, pas wanneer je doorklikt, dán zie je ofdie stemmen zijn 'gekocht' ja of nee.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True