Bij het opmaken van een excelsheet loop ik tegen het volgende probleem aan. Graag zou ik een statische datuminvoer willen in een cel. De datum dat een rij wordt ingevoerd automatisch de datum van de cel is.
Zelf ben ik zover gekomen dat via een API de celwaarde =now() of =today() kan worden gegeven aan een cel in excel. Daarmee wordt een datum ingevoerd, maar dat is de datum van het moment waarop de excelsheet wordt geraadpleegd en verandert dus. Ik wil graag dat het een statische 'vaste' waarde is die overeenkomt met de datum waarop de gegevens zijn ingevoerd.
Een voorbeeld van de lay-out celwaarde C1:
A1--------------B1--------------------------C1---------------------
Piet Jansen Aanmelding bevestigd Datum aanmelding
Kort en goed zou ik dus naar een celwaarde die de datum van invoer weergeeft willen en niet de huidige datum.
Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen? Veel dank alvast.
Zelf ben ik zover gekomen dat via een API de celwaarde =now() of =today() kan worden gegeven aan een cel in excel. Daarmee wordt een datum ingevoerd, maar dat is de datum van het moment waarop de excelsheet wordt geraadpleegd en verandert dus. Ik wil graag dat het een statische 'vaste' waarde is die overeenkomt met de datum waarop de gegevens zijn ingevoerd.
Een voorbeeld van de lay-out celwaarde C1:
A1--------------B1--------------------------C1---------------------
Piet Jansen Aanmelding bevestigd Datum aanmelding
Kort en goed zou ik dus naar een celwaarde die de datum van invoer weergeeft willen en niet de huidige datum.
Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen? Veel dank alvast.