Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor het professioneel bewerken van foto's en video's in hoge resolutie. Meest gebruikte programma's zijn Adobe Premiere Pro en After Effects.
Casual gaming is meegenomen maar geen vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde wensen?
Eventueel de mogelijkheid om later een externe grafische kaart toe te voegen (vb RTX 3060)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Vooral eens kijken naar compatibiliteit en prijs/kwaliteit van deze build. Ik heb wat oudere en relevante topics bekeken en aan de hand daarvan deze eerste build gemaakt. Ik ben ook benieuwd naar jullie mening over de keuze van monitor. Daarnaast vraag ik mij af of een externe grafische kaart toch nodig is voor vlotte videobewerking?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor het professioneel bewerken van foto's en video's in hoge resolutie. Meest gebruikte programma's zijn Adobe Premiere Pro en After Effects.
Casual gaming is meegenomen maar geen vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde wensen?
Eventueel de mogelijkheid om later een externe grafische kaart toe te voegen (vb RTX 3060)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Vooral eens kijken naar compatibiliteit en prijs/kwaliteit van deze build. Ik heb wat oudere en relevante topics bekeken en aan de hand daarvan deze eerste build gemaakt. Ik ben ook benieuwd naar jullie mening over de keuze van monitor. Daarnaast vraag ik mij af of een externe grafische kaart toch nodig is voor vlotte videobewerking?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 PRO 4750G Tray | € 399,- | € 399,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus ELITE AX V2 | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Monitoren | Samsung C34J791 Wit | € 665,50 | € 665,50 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 30,99 | € 30,99 |
1 | Geheugen intern | HyperX Predator HX426C13PB3K2/32 | € 159,- | € 159,- |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 116,- | € 116,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
Totaal | € 1.724,39 |