Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Niet werkende HDMI poorten Panasonic TX-P42G30E

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Yuri024
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 28-04 09:31
Beste Tweakers,
Ik heb een ongeveer 10 jaar oude 43 inch Panasonic TX-P42G30E plasma televisie. Deze gebruiken wij voor de Nintendo Switch in de “mancave”.
Maar nu het probleem, de 4 HDMI poorten werken niet meer. Als ik een apparaat aansluit (Switch, xbox, Apple TV), dan schakelt de TV soms(1 van 10 x proberen)naar aangesloten het aangesloten HDMI kanaal, maar geen beeld of geluid.
Ik heb de TV teruggezet naar de fabrieksinstellingen, hierna de TV weer geüpdatet naar de meest recente firmware.

Nu heb ik de TV opengeschroefd om te kijken of het te “fixen” is, dit lijkt me geen probleem.
Maar hoe heet die module? Ik heb een onderdelenlijst gevonden, maar ik kan het niet vinden.
Is er mogelijk iemand met enige ervaring hiermee, die mij op weg kan helpen?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True