Toon posts:

Samsung Ecobubble trommelrib hoe te vervangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• WouterG81
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-04-2021
Hoi iedereen,

1 van de trommelribben / wasribben / meeneemribben of hoe het ook wordt genoemd, is kapot.
Nu probeer ik 1 van de 2 overgebleven ribben los te maken, om te kijken hoe het vast moest. Maar ik krijg deze van geen mogelijkheid los. Heb gelezen dat je in 1 van de gaatjes een schroevendraaier moet steken om een lipje omlaag te duwen, dit heb ik meerdere malen geprobeerd, maar tevergeefs.

Zou het kunnen dat bij dit model deze ribben nog aan de buitenkant van de trommel zijn vastgeschroefd? daar lijkt het nl een beetje op.

Doordat die rib nu eraf is blijft er soms was achter hangen achter die gaten, met scheuren in de kleding als gevolg.

Het gaat om een Samsung Ecobubble 8kg - type WF80F5E4P4W

Alvast bedankt voor jullie kundige visie!

groeten,
Wouter

Beste antwoord (via WouterG81 op 23-03-2021 12:01)

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Illusion

(the art of)

https://www.partsnl.nl/dc...rib-dc6600759a-wasmachine

Dit lijk het goede onderdeel. Daar zie ik duidelijk een schroefgat op de onderkant zitten.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:58

Kraz

Saving the world

Als ik zoek op jouw omschrijving zie ik plaatjes van een gedemonteerde trommel.
Daar lijkt het erop dat je die ribben los kunt schuiven als je ze naar je toe trekt?

Deze advertentie op MP is een voorbeeld:

https://link.marktplaats.nl/m1645909543

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Illusion

(the art of)

https://www.partsnl.nl/dc...rib-dc6600759a-wasmachine

Dit lijk het goede onderdeel. Daar zie ik duidelijk een schroefgat op de onderkant zitten.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• WouterG81
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-04-2021
@Kraz thanks! ik zie juist op die 3de foto volgens mij een schroef zitten.
Dus het lijkt erop, ook wat @Illusion zegt, dat die vastgeschroefd zitten

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee