Vraag

• Dizzy Mike
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-07-2022
Goedenavond Medetweakers,

Ik heb een vraag betreft de LG Tone Free FN6 en FN7

Ik zag dat de FN6 van 150 naar 70 euro zijn gegaan door een aanbieding en de FN7 van 180 naar 120 euro.
Ik heb al meerdere filmpjes op Youtube bekeken en Google searches gedaan maar kan nou niet echt kortsluiten welke van de 2 ik zou kopen.

De grootste verschillen wat ik kon vinden zijn dat de FN7 een iets betere bass heeft en Active Noise Cancelling (ACN) heeft.

De FN6 is ook op bol.com waar die dus 70 euro kost en heb daar nog cadeaubonnen van waardoor de prijs op 30 euro zou komen.

Ik ga deze oortjes gebruiken op kantoor (1 oortje in) en op de fiets.

Heeft iemand ervaring met deze oortjes die mij advies kan geven?
Of eventueel andere aanbevelingen geven?
Ik zou graag oortjes willen die volledig draadloos zijn die ook gebruik maken van een app. Zodat je de settings kan aanpassen.

Alvast bedankt

[Voor 12% gewijzigd door Dizzy Mike op 22-03-2021 20:59. Reden: Informatie toevoeging]

Beste antwoord (via Dizzy Mike op 23-03-2021 13:49)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:00
ANC is vooral fijn als je achtergrondlawaai uit wil filteren, denk aan het gezoem van een vliegtuigmotor.
Gezien jij het op je werk wil gebruiken met 1 oor in, heeft ANC weinig tot geen toegevoegde waarde. Daarbij zul je niet op kantoor onderuit zitten genieten van de muziek, maar is het meer ter ondersteuning. Ook op de fiets is ANC onveilig dat je je omgeving niet hoort en daardoor sneller kunt verongelukken.
Dat betekend dus dat je in mijn ogen rustig de FN6 kunt halen voor 30 Euro, want dat voldoet ruimschoots aan jou noodzaak.

Uiteraard kun je de duurdere ook nemen, maar in wat jij beschrijft zie ik geen logisch gebruik, dus dan is het puur voor het geval dat je het ooit nodig hebt, of om op te scheppen. Voor ooit nodig, dan kun je het tegen die tijd alsnog kopen. Voor opscheppen, dan is het nu al wenselijk, dus gewoon die nu kopen dan ;)

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Dizzy Mike dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:00
ANC is vooral fijn als je achtergrondlawaai uit wil filteren, denk aan het gezoem van een vliegtuigmotor.
Gezien jij het op je werk wil gebruiken met 1 oor in, heeft ANC weinig tot geen toegevoegde waarde. Daarbij zul je niet op kantoor onderuit zitten genieten van de muziek, maar is het meer ter ondersteuning. Ook op de fiets is ANC onveilig dat je je omgeving niet hoort en daardoor sneller kunt verongelukken.
Dat betekend dus dat je in mijn ogen rustig de FN6 kunt halen voor 30 Euro, want dat voldoet ruimschoots aan jou noodzaak.

Uiteraard kun je de duurdere ook nemen, maar in wat jij beschrijft zie ik geen logisch gebruik, dus dan is het puur voor het geval dat je het ooit nodig hebt, of om op te scheppen. Voor ooit nodig, dan kun je het tegen die tijd alsnog kopen. Voor opscheppen, dan is het nu al wenselijk, dus gewoon die nu kopen dan ;)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee