Toon posts:

Remeha Quinta 35c storing 1-03

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EvH
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Mijn vraag
IK heb een Remeha Quinta 35c en deze geeft sinds dit weekend constant storing code 1 03, wat is het en hoe los ik het eventueel op ( of in ieder geval: wat kan ik er aan doen)?

Het probleem: CV schiet in storingsmodus waardoor het water koud blijft.

De situatie:
Tot aan afgelopen weekend heeft de CV prima gedraaid zonder problemen (geen storingen). Nu hadden wij de verwarming aan staan ( 19 graden op een Celcia 20) en ging er iemand douchen, het gevolg: storing en direct code 1 03.

Het lijkt erop dat als er warm water gevraagd word, de cv direct in storingmodus knalt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Om te beginnen, ik ben een leek hierin. Dus ik heb het e.e.a. al geprobeerd:

- de resetknop; deze werkte in het beginsel, maar de cv schiet nu sneller in de storingmodus waardoor het drukken op dat knopje niet meer helpt.
- de stekker eruit en er weer in. Dat werkte ook voor eventjes, maar de storingcode gaat weer naar 1 03
- een monteur vandaag laten langskomen ( er werd gemeld dat de CV einde latijn is ( 16 jaar oud ); er zou een nieuwe plaat op moeten a 500,- + arbeid, want er zou een probleem in de besturing zitten ( en hier zit het me enigszins dwars... dat het op een printplaatje gegooid word ). Het gevolg: ik heb een offerte opgevraagd voor een nieuwe printplaat & voor een nieuwe CV ketel. Dit loopt dus nog.
- Het gevolg: de monteur is weg en ik heb nog steeds koud water.

Dus ik heb een 84 pagina's dik tellende handleiding gedownload en uitgeprint.
--> Met lekenverstand probeer ik de CV te begrijpen en daarbij zoek ik nu ook enigszins jullie hulp.

Ik heb de CV vandaag maar even met rust gelaten.. en zojuist de stekker er weer in gedaan.
Het programma start netjes... van code 0 --> code 2 --> vlam brand lekker hoog... ---> code 4 en ik zie de temperatuur oplopen richting de 50 graden ( als ik het goed begrijp ).
Vervolgens zie ik code 3 --> en de temperatuur zie ik schommelen en vervolgens weer zakken richting 37.
Vervolgens hoor ik de ventilator aangezwengeld worden door het programma.. en dan lijkt het mis te gaan... de cv schiet in code 1 03.

Als ik de handleiding bekijk, staat code 1 03 niet in het rijtje... dus dat schiet lekker op :+
maar einde van de tabel staat er wel: overige codes: automaat storing. Druk op reset. komt de storing terug, controleer de bekabeling op eventuele kortsluiting. Blijft de storing optreden, wissel dan de automaat uit. Blokkeringscodes zie paragraaf 7.4

Paragraaf 7.4: blokkeermodus ( en de weergegeven codes komt niet voor ), geen idee wat er met "wissel dan de automaat uit" bedoeld word.

Nu wil ik jullie hulp vragen of jullie mij enigszins op weg kunnen helpen. Wie kan mij eventueel verduidelijken wat code 1 03 is en waar het hem eventueel in kan zitten.

Misschien niet geheel onbelangrijk:
- Het water is bijgevuld ( 1.8 bar )
- Alle verwarmingen zijn ontlucht

Iemand enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 15:56
EvH schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:12:
Mijn vraag
IK heb een Remeha Quinta 35c en deze geeft sinds dit weekend constant storing code 1 03, wat is het en hoe los ik het eventueel op ( of in ieder geval: wat kan ik er aan doen)?

Het probleem: CV schiet in storingsmodus waardoor het water koud blijft.

De situatie:
Tot aan afgelopen weekend heeft de CV prima gedraaid zonder problemen (geen storingen). Nu hadden wij de verwarming aan staan ( 19 graden op een Celcia 20) en ging er iemand douchen, het gevolg: storing en direct code 1 03.

Het lijkt erop dat als er warm water gevraagd word, de cv direct in storingmodus knalt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Om te beginnen, ik ben een leek hierin. Dus ik heb het e.e.a. al geprobeerd:

- de resetknop; deze werkte in het beginsel, maar de cv schiet nu sneller in de storingmodus waardoor het drukken op dat knopje niet meer helpt.
- de stekker eruit en er weer in. Dat werkte ook voor eventjes, maar de storingcode gaat weer naar 1 03
- een monteur vandaag laten langskomen ( er werd gemeld dat de CV einde latijn is ( 16 jaar oud ); er zou een nieuwe plaat op moeten a 500,- + arbeid, want er zou een probleem in de besturing zitten ( en hier zit het me enigszins dwars... dat het op een printplaatje gegooid word ). Het gevolg: ik heb een offerte opgevraagd voor een nieuwe printplaat & voor een nieuwe CV ketel. Dit loopt dus nog.
- Het gevolg: de monteur is weg en ik heb nog steeds koud water.

Dus ik heb een 84 pagina's dik tellende handleiding gedownload en uitgeprint.
--> Met lekenverstand probeer ik de CV te begrijpen en daarbij zoek ik nu ook enigszins jullie hulp.

Ik heb de CV vandaag maar even met rust gelaten.. en zojuist de stekker er weer in gedaan.
Het programma start netjes... van code 0 --> code 2 --> vlam brand lekker hoog... ---> code 4 en ik zie de temperatuur oplopen richting de 50 graden ( als ik het goed begrijp ).
Vervolgens zie ik code 3 --> en de temperatuur zie ik schommelen en vervolgens weer zakken richting 37.
Vervolgens hoor ik de ventilator aangezwengeld worden door het programma.. en dan lijkt het mis te gaan... de cv schiet in code 1 03.

Als ik de handleiding bekijk, staat code 1 03 niet in het rijtje... dus dat schiet lekker op :+
maar einde van de tabel staat er wel: overige codes: automaat storing. Druk op reset. komt de storing terug, controleer de bekabeling op eventuele kortsluiting. Blijft de storing optreden, wissel dan de automaat uit. Blokkeringscodes zie paragraaf 7.4

Paragraaf 7.4: blokkeermodus ( en de weergegeven codes komt niet voor ), geeno idee wat er met "wissel dan de automaat uit" bedoeld word.

Nu wil ik jullie hulp vragen of jullie mij enigszins op weg kunnen helpen. Wie kan mij eventueel verduidelijken wat code 1 03 is en waar het hem eventueel in kan zitten.

Misschien niet geheel onbelangrijk:
- Het water is bijgevuld ( 1.8 bar )
- Alle verwarmingen zijn ontlucht

Iemand enig idee?
Nieuwe printplaat ;)

Wat is de reden waarom je een bedrijf wantrouwt en het op een IT forum gaat vragen?

• EvH
  • Nu online
Er is geen wantrouwen. Ik gun hun ook eventueel het plaatsen van een nieuwe cv.

Maar ik was er vanmiddag zelf niet bij en kreeg verder geen tekst of uitleg zonder het bedrijf verder gesproken te hebben.

De omschrijving “printplaat vervangen” ging er bij mij even niet in. Dus ik heb maar gevraagd om 2 offertes.

Maar om je vraag te beantwoorden; veel tweakers weten veel en klinkt de printplaat nou echt zo logisch?

Ik heb de cv nu net een half uur met rust gelaten en nu draait die weer alsof er niks aan de hand is.

Dus toch de printplaat?

Ik zoek gewoon de logica en een bevredigend antwoord (en warmte). 😊

Edit: te vroeg gejuicht, hij leek prima op te starten maar uiteindelijk toch weer naar 1 03

[Voor 6% gewijzigd door EvH op 22-03-2021 20:56]

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:37
MBgek schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:30:
[...]

Nieuwe printplaat ;)

Wat is de reden waarom je een bedrijf wantrouwt en het op een IT forum gaat vragen?
Bijzondere reactie. Ik geef TS groot gelijk even verder dan je neus lang is te kijken.
Hier 3 maal een erkende CV monteur over de vloer gehad omdat mijn Remeha Avanta (14jaar oud!) ook constant in storing ging. Alles steeds gemeten afgeregeld. Onderdelen vervangen. Voor minder dan 100 euro per keer ging hij niet weg.
Uiteindelijk probleem niet opgelost en was de diagnose; je gevel uitvoer is het probleem in combinatie met wind. Dit moet door het dak..

Zelf onderzoek gedaan. Componenten vervangen. Was het gewoon een defecte ontstekingstrafo.
Oftewel als ze bij TS met ook zulke extreme komen is enige sceptici op zijn plaats.

@EvH Ik zelf ken de Remeha Quinta 35c niet. Maar 03 lijkt op een ‘aanvoer temperatuur sensor open’
https://eerstehulpbijstor...uinta-35/foutcode-03-punt

Ik gok op de stromingsschakelaar, dit match aardig met jouw bevindingen van douchen.
https://www.klusidee.nl/F...warm-water-geen-cv.91873/

Trek die sensor even los. Zet hem dan weer aan. Krijg je de zelfde fout code? Zo ja. Deze vervangen (even googelen 2e hands al voor 12,50 euro 😉)
Trouwens als je een nieuwe wilt. Warmteservice kan alles leveren. Succes!

[Voor 4% gewijzigd door Onno_Devine op 22-03-2021 21:47]

• EvH
  • Nu online
Onno_Devine schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:43:
[...]

@EvH Ik zelf ken de Remeha Quinta 35c niet. Maar 03 lijkt op een ‘aanvoer temperatuur sensor open’
https://eerstehulpbijstor...uinta-35/foutcode-03-punt

Ik gok op de stromingsschakelaar, dit match aardig met jouw bevindingen van douchen.
https://www.klusidee.nl/F...warm-water-geen-cv.91873/

Trek die sensor even los. Zet hem dan weer aan. Krijg je de zelfde fout code? Zo ja. Deze vervangen (even googelen 2e hands al voor 12,50 euro 😉)
Trouwens als je een nieuwe wilt. Warmteservice kan alles leveren. Succes!
Stekker er uit gehaald, CV gereset, programma start vervolgens gewoon op.. maar uit eindelijk wel weer code 1 03.

ik zat net even te kijken naar de constructie, maar het lijkt een vrij simpele kwestie:
het water aftappen, schakelaar vervangen en weer water bijvullen? of toch maar even laten uitvoeren door een erkend bedrijf?

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:15
Betwijfel of die sensor kapot is.
Onder paragraaf 7.7 staat hoe je de temperaturen kunt uitlezen, wat staat daar allemaal?
Aan de symptomen te horen klinkt het een beetje als driewegklep, CV warmt goed (dus inprincipe sensoren, ontsteking, ventilator functioneren) maar als er omgeschakeld wordt naar sww dan valt de boel stil.

[Voor 45% gewijzigd door Jim423 op 22-03-2021 23:10]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• EvH
  • Nu online
Driewegklep fuctioneert prima (vorig jaar toevallig vervangen).

Ik heb net de CV bedrijf uitgeschakeld en alleen warmwater bedrijf ingeschakeld. Krijg vrij snel warm water maar wel gevolgd met code 2 02.
Als ik die code mag opvolgen heb ik heel wat na te lopen..

Het word er niet duidelijker op zo.. 🙈

• EvH
  • Nu online
Jim423 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:07:
Onder paragraaf 7.7 staat hoe je de temperaturen kunt uitlezen, wat staat daar allemaal?.
1. 43 (gemeten aanvoertemperatuur)
2. 36 (gemeten retourtemperatuur)
3. 37 (gemeten boiler temp. Er is geen boiler)
4. 37 (gemeten buiten temp. Er is geen buiten sensor zover ik weet)
5. 37 (nvt)
6. 68 (berekend setpunt aanvoer temp)
7. 00 (status warmtevraag: 1 is warmevraag, 0 geen warmtevraag)
8. 63 (berekende inschakeltemp. Aanvoer)
9. 01 (gemeten stijgsnelheid aanvoer temp.)
A. 00 (nvt)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MieJuul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:51

MieJuul

3970Wp

Een vervangende branderautomaat ga je natuurlijk niet doen via een installateur, dan betaal je de hoofdprijs.

Ik heb een quinta 28c en had een paar jaar terug een defecte automaat.
Die ketels pluk je voor een habbekrats van Mp, zoek een willekeurige remeha quinta op, solo of combi uitvoering maakt niet uit, ze gebruiken allemaal dezelfde branderautomaat, sowieso van 25s t/m 35c.
Type-nr is dacht ik mcba1461dv31.

Ik had voor 80 euro destijds een 25s opgehaald, branderautomaat eruit gehaald, evenals de ontstekingspen, die bleek nog zo goed als nieuw.
Branderkamer is 1 blok aluminium, dus die heb ik gedemonteerd, met het hele spul naar de oud ijzer boer gereden, ketel tegen schrootprijs en aluminium apart kreeg ik nog iets van 3 tientjes ofzo.
Heb je cheap een "nieuwe" branderautomaat :)

of hier
https://rnrhandelsonderne...ta-10-tm-35c-mcba1461dv31

Edit: net even gekeken in het archief, ik ging destijds van mcba1461dv30 -> mcba5461dv31, die laatste is dus een nieuwer type, maar werkt alweer 4 jaar probleemloos.

Onze ketel is van 2006, maar zolang de ketel verder goed is zie ik niet de noodzaak om hem te vervangen.
We hebben de afgelopen 10 jaar geen omkijken gehad, behalve dan de automaat.

[Voor 16% gewijzigd door MieJuul op 23-03-2021 00:20]

12x SH-230P6 all-black op een Effekta ES3300 live en 22x SM55 op 2 Steca's 500 en 1 Steca 300 live

• EvH
  • Nu online
MieJuul schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 00:05:
Een vervangende branderautomaat ga je natuurlijk niet doen via een installateur, dan betaal je de hoofdprijs.

Ik heb een quinta 28c en had een paar jaar terug een defecte automaat.
Die ketels pluk je voor een habbekrats van Mp, zoek een willekeurige remeha quinta op, solo of combi uitvoering maakt niet uit, ze gebruiken allemaal dezelfde branderautomaat, sowieso van 25s t/m 35c.
Type-nr is dacht ik mcba1461dv31.

Ik had voor 80 euro destijds een 25s opgehaald, branderautomaat eruit gehaald, evenals de ontstekingspen, die bleek nog zo goed als nieuw.
Branderkamer is 1 blok aluminium, dus die heb ik gedemonteerd, met het hele spul naar de oud ijzer boer gereden, ketel tegen schrootprijs en aluminium apart kreeg ik nog iets van 3 tientjes ofzo.
Heb je cheap een "nieuwe" branderautomaat :)

of hier
https://rnrhandelsonderne...ta-10-tm-35c-mcba1461dv31

Edit: net even gekeken in het archief, ik ging destijds van mcba1461dv30 -> mcba5461dv31, die laatste is dus een nieuwer type, maar werkt alweer 4 jaar probleemloos.

Onze ketel is van 2006, maar zolang de ketel verder goed is zie ik niet de noodzaak om hem te vervangen.
We hebben de afgelopen 10 jaar geen omkijken gehad, behalve dan de automaat.
Ik ben de logica even kwijt, hoezo de branderautomaat vervangen?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De pomp al getest? Ik had dit afgelopen winter en zgan pomp op de kop getikt en probleem was foetsie. Ik heb zelf ook zo'n oud remeha, vanwege verhuisplannen (zoals half Nederland) nooit reden gehad om het te vervangen. Werkt sindsdien prima, ook bij mij viel die id storing omdat die de warmte niet kwijt kon

• EvH
  • Nu online
SYQ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:52:
De pomp al getest? Ik had dit afgelopen winter en zgan pomp op de kop getikt en probleem was foetsie. Ik heb zelf ook zo'n oud remeha, vanwege verhuisplannen (zoals half Nederland) nooit reden gehad om het te vervangen. Werkt sindsdien prima, ook bij mij viel die id storing omdat die de warmte niet kwijt kon
Hoe test je zoiets en met pomp bedoel je de circulatiepomp?

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:37
EvH schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:23:
[...]

Stekker er uit gehaald, CV gereset, programma start vervolgens gewoon op.. maar uit eindelijk wel weer code 1 03.

ik zat net even te kijken naar de constructie, maar het lijkt een vrij simpele kwestie:
het water aftappen, schakelaar vervangen en weer water bijvullen? of toch maar even laten uitvoeren door een erkend bedrijf?
Als de sensor los is en je krijgt die code dat is juist positief. Aangezien we wilden uitsluiten of dat geen andere error code veroorzaakte. Aangezien het de zelfde veroorzaakt terwijl hij los gekoppeld is, wijst dat aardig in de richting dat die sensor defect is.
Je stappen lijken mij te kloppen! Veel meer is het niet ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ep Woody
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-05 19:20
EvH schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:25:
[...]

Ik ben de logica even kwijt, hoezo de branderautomaat vervangen?
Volgens mij bedoelt @MieJuul met de branderautomaat de printplaat. Andere naam voor hetzelfde beestje.

• EvH
  • Nu online
Onno_Devine schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:39:
[...]

Als de sensor los is en je krijgt die code dat is juist positief. Aangezien we wilden uitsluiten of dat geen andere error code veroorzaakte. Aangezien het de zelfde veroorzaakt terwijl hij los gekoppeld is, wijst dat aardig in de richting dat die sensor defect is.
Je stappen lijken mij te kloppen! Veel meer is het niet ;)
Het klinkt allemaal vrij logisch, op zich het proberen waard.
Ep Woody schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:04:
[...]

Volgens mij bedoelt @MieJuul met de branderautomaat de printplaat. Andere naam voor hetzelfde beestje.
Als ik het artikelnummer op zoek, vind ik een grote zwarte unit ( ook te vinden als branderautomaat ), de printplaat ziet er anders uit ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ep Woody
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-05 19:20
@EvH Wat denk je dat het groene is wat er in die behuizing zit. Een printplaat. Bruto prijs bij Wasco: 282 euro.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topic verplaatst naar 'Wonen & Verbouwen'. DED is meer voor CV-tuning enzo.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37
deze storing is inderdaad de kans vrij groot dat de print/ brander automaat defect is.
je kan het volgende proberen.

-tempratuur sensoren van het ketelblok loskoppelen en een keer doorverbinden daarmee krijg je de max en de min waarde die de sensor kan geven. als hiermee dezelfde blokkering naar boven komt is de sensor gaar of de bekabeling. (gewoon als de ketel aan is kan geen kwaad zijn lage veilige spanningen) als ik me niet vergis zitten er 3 op maar dit zou je vrij simpel in de beschrijving kunnen vinden.

en in de brander automaat zit een zekering die kan je checken echter is het wel raar dat je dan de storing kan resetten.

de brander automaat kan je vrij gemakkelijk zelf vervangen wel even goed de beschrijving lezen je moet namelijk een parameter aanpassen zodat de brander automaat precies weet welke ketel je hebt.

en als laatste punt. misschien heeft de monteur gelijk dat je moet denken aan een andere ketel.
volgend jaar komt de nieuwe co wet en gaan de prijzen voor het plaatsen van een ketel waarschijnlijk omhoog omdat de installateurs weer een extra keurmerk moeten hebben om de ketels te mogen plaatsen.
ook wordt het dan moeilijk om iemand te vinden die hem in de avonduren zou willen hangen.

en ik weet niet hoe groen het nieuwe kabinet gaat worden maar wellicht dat er nog een extra belasting op gasgestookte toestellen gaat komen.

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37
owja en als de branderautomaat nog de originele is dan ga er maar van uit dat al het plastic kort is en dat die volledig uit elkaar valt. dit kan in principe geen kwaad

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
EvH schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:58:
[...]

Hoe test je zoiets en met pomp bedoel je de circulatiepomp?
als ik overige reacties lees lijkt het niet de circulatiepomp te zijn, maar om je vraag toch te beantwoorden; schroevedraaier tegen de pomp aan houden, je zou vibratie moeten voelen. En anders de moer aan de voorkant losdraaien zodat je kan zien of er iets beweegt. Bij mij was dat laatste niet t geval

betere uitleg hier te vinden: https://www.klusidee.nl/F...atiepomp-cv-defect.44298/

• EvH
  • Nu online
Hierbij een update van mijn kant uit.

Vandaag (uiteindelijk) de juiste persoon van het loodgietersbedrijf kunnen bereiken en navraag kunnen doen over wat er afgelopen maandag is geconstateerd.

Code 1 03 --> Het blijft een onduidelijk verhaal.

De monteur zou contact hebben gehad met Remeha, die gaven aan dat het waarschijnlijk de branderautomaat zou zijn. Het woordje waarschijnlijk maakte mij uiteindelijk ook aan het twijfelen en ik opperde alsnog de stromingsschakelaar, dit klonk ook erg aannemelijk.. maar zijn gedachte was een beetje als de mijne... zoeken naar een probleem terwijl de CV einde latijn is.

Dus uiteindelijk maar een nieuwe CV besteld, dan is het maar gelijk geregeld en kunnen we weer 15 jaartjes vooruit. Uiteraard bij het bedrijf die bij ons reeds thuis is geweest ;-)

Dus ik denk dat we het nooit zullen weten wat het nou echt was.

• PvH18
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:22

PvH18

(Pentax SLR sinds 1988)

Storing 1 03 knipperend kan zijn gasklep defect/slecht contact.
Onze Remeha Quinta 28c (2006) gaf na een onderhoudsbeurt 2 maand geleden zo nu en dan deze fout, en de laatste week om de haverklap. Na reset doet de ketel het weer gewoon.
Alles gechecked door de monteur, geen fouten kunnen vinden. Alleen de connector van de gasklep zat er iets scheef op. De gasklep schakelde goed. De connector er weer goed op, en vooralsnog geen storing meer.

Update (18-06-2022):
Oorzaak was een defecte schakelklok op dezelfde groep. De storing trad telkens op tussen 22:00 en 23:30.
Schakelklok deed het nog prima, zoemde en voelde erg warm aan, en gaf blijkbaar een storingspuls.
Nieuwe schakelklok, probleem weg. Ketel werkt half jaar later nog steeds prefect.

[Voor 25% gewijzigd door PvH18 op 18-06-2022 16:13]

K70 + glas van 10 tot 300mm...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee