• Leemputten
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Hi allemaal,

Ik hoop dat ik mijn vraag in de goede groep stel!

Ik ben opzoek naar enkel digitale TV, het liefst met ESPN. Want internet heb ik al en zij bieden geen TV aan. In deze zoektocht kom ik erachter dat het sowieso al lastig is om digitale TV zónder een internetabonnement af te sluiten, en als het al bestaat (bv. Ziggo) dat het behoorlijk duur is of verstopt zit. Nu is NLZiet een optie, ware het niet dat je dan geen ESPN hebt. En voetbal vind ik wel lekker, maar niet lekker genoeg om een los ESPN abonnement te kopen (bovenop Netflix, Prime, NPOPlus, Videoland etc).

Nu zijn er natuurlijk mediaboxen en Raspberry Pi's die je kunt inzetten etc., maar kan het niet gewoon netjes en normaal? Heeft iemand al eens eerder met dit bijltje gehakt of een goede suggestie?

Thnx!!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ESPN Watch is de livestreamdienst van betaalzender ESPN. Als je via jouw tv-aanbieder een abonnement op ESPN hebt, kun je via de website of app van ESPN naar de livestreams kijken. Zonder tv-abonnement is het niet mogelijk om je op ESPN Watch te abonneren.
Op https://www.espnkijken.nl/ kun je doorklikken naar de verschillende TV-aanbieders. Het lijkt niet mogelijk om een streaming-only abonnement op ESPN te nemen.

Dus dat wordt 15+ euro voor een willekeurige TV-aanbieder, plus € 12,50+ voor ESPN, en daarna kun je je Watch-account aanmaken. :') Hoe graag wil je legaal live voetbal kijken, is dat je drie tientjes per maand waard?

* CodeCaster heeft eindelijk F1TV afgesloten voor € 50 per jaar, dat is tenminste nog een redelijk bedrag, zij het een akelig specifiek abonnement.

[Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 22-03-2021 17:23]

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• Leemputten
CodeCaster schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:19:
[...]

Op https://www.espnkijken.nl/ kun je doorklikken naar de verschillende TV-aanbieders. Het lijkt niet mogelijk om een streaming-only abonnement op ESPN te nemen.

Dus dat wordt 15+ euro voor een willekeurige TV-aanbieder, plus € 12,50+ voor ESPN, en daarna kun je je Watch-account aanmaken. :') Hoe graag wil je legaal live voetbal kijken, is dat je drie tientjes per maand waard?

* CodeCaster heeft eindelijk F1TV afgesloten voor € 50 per jaar, dat is tenminste nog een redelijk bedrag, zij het een akelig specifiek abonnement.
Zie hier mijn probleem, inderdaad. €30 vind ik teveel - dat betaal je nu eenmaal aan Internet+TV incl ESPN bij een aantal providers. Maar als ik dus kabelinternet via die lokale aanbieder wil nemen, sta ik met mijn pik in het grind qua opties. Erg jammer, want ik kan me best voorstellen dat er meerdere consumenten zijn die een TV-only wens hebben..en dan met een tweakable pakket qua kanalen.

Anywayz, thnx voor je comment!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je genoeg hebt aan ESPN 1, 2 en 3 kun je kiezen voor het Bomvol-pakket van Canal Digitaal: https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/smart-tv/.

• Leemputten
€15. Niet slecht. Met €20 aan kabelinternet kom ik dan aan €35 totaal. Dat klinkt schappelijk.
Dank, NY_GianT!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee