Toon posts:

KPN-mobile vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de Primafoon mij niet verder kon helpen probeer ik het maar hier.

Ik heb een KPN-mobile Prepay sim gekocht. Is het mogelijk om hiermee te internetten op m'n laptop, of moet je daarvoor een speciaal datanummer hebben?

En, wat is het verschil tussen Hi & KPN-mobile Prepay? Omdat ik nu net lees dat je opwaardeerkaarten moet kopen van minimaal fl.44,07. Geldt dit ook voor mobile-prepay?, of kan ik daar nog gewoon kaarten van 25,- kopen?

Alvast bedankt.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met KPN mobile prepay of Hi prepay kun je beide geen data verbindingen maken. Dat heeft KPN nou eenmaal zo gedaan. Het kan bij KPN alleen met abonnementen.

Die opwaardeerkaarten zullen alleen nog maar in die hogere prijsklasse verkrijgbaar zijn. Dit geldt voor zowel Hi Prepay als KPN Mobile prepay.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
En als ik het beltegoed via Creditcard/Girofoon overschrijf, kan ik dan wel voor lagere bedragen kiezen?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 20:31 schreef Toverstaf het volgende:
En als ik het beltegoed via Creditcard/Girofoon overschrijf, kan ik dan wel voor lagere bedragen kiezen?
Dat is een hele goede vraag. Ben ik ook wel benieuwd naar.

Dat kun je natuurlijk zelf proberen als je daarvoor bent aangemeld, dan kun je even bellen om de bedragen te horen en dan weer neerleggen...

Maar misschien is er iemand die hier al ervaring mee heeft :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?