Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PS5/PC Wireless headset

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sh0tterke
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 05-06 15:49
Ik zoek een?
Ik zoek een wireless headset die ik op hetzelfde moment kan gebruiken met mijn PS5 (Game audio) en mijn PC (Discord).

Wat is je budget?
Rond de 200-300 euro.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
TV en computer staan net iets te ver van de zetel om gebruik te maken van een kabel waardoor mijn voorkeur uitgaat naar draadloos.

Voor zover ik kan vinden is dit enkel mogelijk met de Steelseries Arctis 9 en de Audeze Penrose. Zijn er nog headsets die dit ondersteunen?

Alle reacties

• xK0etj3
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:24
Ik gebruik tijdelijk deze: https://tweakers.net/pric...s-sennheiser-gsp-670.html

Ik mag deze headset tijdelijk gebruiken, maar ik ben er wel tevreden over. Ik gebruik die op de PS4 en is ook draadloos. Het werkt met een losse usb ontvanger wat dus ook prima werkt op PC. Verwacht alleen geen wonderen van het bluetooth bereik

PlayStation 4 - xK0etj3 | Ryzen 5 5600x | Gigabyte 3070 Gaming OC

• Sh0tterke
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 05-06 15:49
Bedankt voor de info. Is die headset wat comfortabel? Ik heb bij Sennheiser meestal last van de headclamp.

• xK0etj3
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:24
Ik vind hem wel comfortabel. Ik vond hem in het begin te strak op mijn hoofd, maar je kan instellen hoe strak de oorschelpen op je ook drukken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe dik je hoofd is ;)

PlayStation 4 - xK0etj3 | Ryzen 5 5600x | Gigabyte 3070 Gaming OC

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 00:21
pricewatch: HyperX Cloud
ik heb de cloud II gekocht, kreeg net melding dat deze in aanbieding is... De reden dat ik niet deze heb gekocht is omdat mijn pc niet het goede gat heeft (combinatie van in en out), dus had de USB-aansluiting nodig).

kreeg toevallig vanmorgen melding dat deze in prjs gezakt is, dus misschien een optie voor je ?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True