Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
Ik was op zoek naar een algemene thread voor dit soort vragen, maar kon er niet eentje vinden.

In 2015 kocht ik van een mede Tweaker de Oneplus 3 over. Zo goed als nieuw en ik heb er super veel plezier van gehad. Maar sinds vorig jaar en 2019 eigenlijk ook al laadt de telefoon niet goed meer op. Dit komt omdat het kabeltje niet goed meer in de connector gaat. Vorig jaar laten repareren bij een zaakje en nu is het weer raak. Nu moet ik de telefoon op bizarre manieren lekker zodat het kabeltje nog met genoeg kracht erin zit en dan kan opladen.

Het wordt gewoon tijd voor een andere nu. Echter wil en kan ik niet super hoge bedragen spenderen. Qua specs kan de OP3 perfect mee ook, dus zijn er mobiles vandaag de dag die nog met die specs komen en ook een leuk prijsje hanteren? Ik hoopte zelf op 100-150. Fast charge is tof, echter geen verreiste. Maar er zijn tegenwoordig zoveel merken, klein en groot en ik houdt het allemaal niet meer bij. Het zou mij echter niet verbazen als er nu merken zijn die juist met de "verouderde" specs van een OP3 komen op de markt voor een leuke prijs.

Graag wat hulp, zou erg gewaardeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-05 19:08
Mi.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je al in de Pricewatch of Vraag & Aanbod gekeken met diverse filters aan?

Zoek even de specs van je oude telefoon op en kijk of je een selectie kan maken die daarop lijkt.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Voor 12 euro koop je het USB gedeelte in de telefoon.
Zelf vervangen is 15min werk.

Ik heb het bij mijn 5t vorig jaar gedaan, voor het eerst.
Er staan genoeg filmpjes online... En misschien een nieuwe accu plaatsen als hij toch open is?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:37
Xiaomi Poco M3? Vaak rond de 100 euro verkrijgbaar in de aanbieding :)

https://nl.pepper.com/search?q=Xiaomi%20Poco%20M3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
anandus schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:04:
Heb je al in de Pricewatch of Vraag & Aanbod gekeken met diverse filters aan?

Zoek even de specs van je oude telefoon op en kijk of je een selectie kan maken die daarop lijkt.
Daar inderdaad graag even beginnen. Zoek rond wat er te krijgen is, lees reviews, en bepaal dan wat voor jou de beste keuze is. Mocht je er niet uit komen, dan kunnen wij natuurlijk helpen en adviseren, maar dan moeten we wel weten wat je gevonden hebt en waar je nog over twijfelt. Aangezien we daar nog niet beland zijn, doe ik dit topic op slot. Zodra je verder bent in je zoektocht en nog hulp nodig hebt, voel je dan vrij om een nieuw topic te openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.