Toon posts:

Domain & DNS hosting (Intl)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kev-
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01-01 00:42
Hoi,

Ik heb momenteel een aantal domeinnamen bij Antagonist maar ben op zoek om deze te verhuizen naar een internationale registrar omdat Antagonist enkel EU factuuradressen accepteert.

Wat is de momenteel de beste keus hierin met name prijs & kwaliteit?

Het gaat dus enkel om domeinen (zonder webhosting e.d.) met DNS hosting.

Voorwaarden waaraan de registrar zou moeten voldoen:
  • Redelijk geprijsd
  • Belgisch & Amerikaans factuuradres accepteren
  • Stabiele DNS infra
  • WHOIS privacy
Was aan het Googlen hiervoor maar krijg vooral GoDaddy & Domain.com voorgesteld & die hebben tegenwoordig meer negatieve reviews dan positieve...

Bedankt!

[Voor 4% gewijzigd door Kev- op 22-03-2021 11:01]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat heb je zelf al gevonden?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:32
Heb op het internet weleens goede ervaringen gehoord met Namecheap en Gandi, zelf geen ervaring mee.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ik heb zelf wat domeinen bij vimexx lopen, die zijn vooral erg goedkoop en hun DNS is gewoon stabiel. Dat is bij Versio wel anders geweest. (DNS blunder waardoor 2 dagen alle domeinen niet berijkbaar waren)
ik heb geen idee of vimexx US adressen accepteerd. Ze zijn redelijk benaderbaar dus even vragen....

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Kev-
GoDaddy, Domain.com, Bluehost, NetworkSolutions & Porkbun.

Enige die goede reviews had was Porkbun tot een tijd geleden toen al hun DNS servers eruit lagen voor bijna 2 dagen... De overige hebben allemaal barslechte reviews maar natuurlijk moeten we ook rekening houden dat meestal maar negatieve reviews gepost worden & positieve bijna nooit.

Daarom dat ik hier eens probeer te polsen wie ervaring heeft met een internationale registrar.

• Kev-
Bij Antagonist is dit nu zo dat zij je gegevens in de openbare WHOIS db afschermen. Ik wil niet anoniem registreren ofzo, gewoon als een random persoon de WHOIS gegevens opvraagt dat men de Privacy Protect gegevens te zien krijgt ipv mijn persoonlijke data. De meeste registrars hebben dit wel maar vraag het er toch expliciet bij.

[Voor 6% gewijzigd door Kev- op 22-03-2021 12:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:40
Je kunt je DNS bij een 3rd party onder brengen, bijv. Cloudflare. Hoeft niet eens iets te kosten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Kev-
Brent schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:26:
Je kunt je DNS bij een 3rd party onder brengen, bijv. Cloudflare. Hoeft niet eens iets te kosten.
Ben ik nu ook aan het bekijken. Twijfel nu nog tussen Porkbun & Namesilo in combinatie met Cloudflare DNS.

Voor zover ik kan lezen lijkt Porkbun ook DNSSEC aan te bieden als je je nameservers naar Cloudflare laat verwijzen - terwijl dit bij veel registrars enkel maar kan/mag met hun eigen nameservers.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 13:48
Zit zelf bij Dynadot voor de wat meer exotische extensies, geen problemen gehad. Gebruik overigens bijna al mijn (actieve) domeinen DNS van CloudFlare. De belangrijkste domeinen allemaal bij TransIP omdat ik daar toch het meeste vertrouwen in heb (zijn helaas wel wat duurder.

Volgens mij is WHOIS privacy inmiddels geregeld voor consumenten via de GDPR in de EU. Als je jezelfs dus voordoet als iemand van buiten de EU heb je kans dat je zelf aan de slag mag met obscure WHOIS protections https://blog.dnsimple.com/2019/04/gdpr-and-whois-privacy/

@RobbyTown erg flauw, je kan niet verwachten dat TransIP de zelfde bescherming kan bieden als een CloudFlare met 155+ AnyCast PoP's

[Voor 11% gewijzigd door GrooV op 22-03-2021 20:10]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee