Toon posts:

pc gooit mij steeds van het internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01 20:46
Geachte Medetweakers!

sinds vandaag heb ik problemen met mijn Computer en diens ethernet! ik heb telkens voor 10 seconden internetverbinding en dan weer 10 seconden. op en af. internet gereset computer opnieuw opgestart.
Nu heb ik mijn laptop aan de kabel verbonden maar hierin geen problemen.

foutmelding:
ERR_INTERNET_DISCONNECTED

Bij windows Netwerkcontrole: De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd.

afgelopen zaterdag heb ik mijn Wifi-naam + wachtwoord veranderd.

Beste antwoord (via rens-br op 22-03-2021 11:39)

• benjamin19
is inmiddels al verholpen!

twee keer de router opnieuw opgestart, en hierbij ook de kabel in een andere input geplaatst. (klinkt dit logisch?)

ik bedankt jullie alle hulp!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
doen andere apparaten het wel gewoon ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@benjamin19 je openingspost mist nog wat informatie, zou je de volgende vragen willen beantwoorden:
- Als ik het goed begrijp heb je dit probleem dus alleen via Wifi? Via een kabel werkt het wel goed?
- Heb je dit probleem ook op andere apparaten?
- Welke hardware gebruik je allemaal?
- Hoe hangt dit aan elkaar?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• benjamin19
rens-br schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:53:
@benjamin19 je openingspost mist nog wat informatie, zou je de volgende vragen willen beantwoorden:
- Als ik het goed begrijp heb je dit probleem dus alleen via Wifi? Via een kabel werkt het wel goed?

wifi werkt uitstekend! Het betreft mijn computer die aangesloten is op een internet kabel! Bij het bedraad verbinden met mijn laptop geen probleem.

- Heb je dit probleem ook op andere apparaten?

Nee!

Geen externe poespas.
Het betreft glasvezel verbinding van Online.nl

Router; zyxel vmg8825- T50

- Hoe hangt dit aan elkaar?

Via de router rechtstreeks! Geen poespas er tussen!

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Word ontzettend gewaardeerd! Hoop dat ik nu de juiste informatie heb doorgegeven

• rens-br

rens-br

benjamin19 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:02:

Geen externe poespas.
Het betreft glasvezel verbinding van Online.nl

Router; zyxel vmg8825- T50
Nog een paar vraagjes:
  • Met welke PC heb je dit probleem? Misschien ook wel handig om even te vermelden.
  • Hoe zit deze netwerkkaart ingesteld?

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:39

Slapstick

Me, myself or I

Klinkt als een defecte netwerkkaart/ netwerkkaart driver. Misschien die even opnieuw installeren?

:TweakBlog:

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:54
Heeft deze computer het wel goed gedaan sinds de naam & wachtwoord wijziging van je Wifi netwerk?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:35

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Hoi Benjamin,

Wellicht handig om eens uit te voeren op je PC:

Klik met je rechtermuisknop op je Startmenu-knop en kies 'Windows Powershell (Admin)'
Voer in 'netsh winsock reset' zonder de aanhalingstekens en druk op Enter.
Herstart daarna je PC.

Probeer het daarna nog eens. ;-)

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:51
Klinkt meer als slechte wifi want via de kabel heeft hij geen probleem.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• benjamin19

twee keer de router opnieuw opgestart, en hierbij ook de kabel in een andere input geplaatst. (klinkt dit logisch?)

• rens-br

rens-br

Ben(V) schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:35:
Klinkt meer als slechte wifi want via de kabel heeft hij geen probleem.
Ja, behalve dus dat wifi probleemloos werkt:
benjamin19 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:02:
wifi werkt uitstekend! Het betreft mijn computer die aangesloten is op een internet kabel! Bij het bedraad verbinden met mijn laptop geen probleem.

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:51
benjamin19 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:38:

Nee volkomen onlogisch.
Dat heet symptoom bestrijding.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee